Batuss Skriven 7 Januari, 2003 Report Share Skriven 7 Januari, 2003 Jag såg amores perros och blev helt impad. En fantastisk berättelse om tre pararella historier som korsar varandras vägar. Snyggt spelad, speciellt av Gael Garcia. Nän mer som har sett den? Skriv gärna då vad ni tyckte om den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 8 Januari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 8 Januari, 2003 Jag såg den på video för ett bra tag sen. Tyckte också den bra. Tre olika men alla intressanta parallella historier som knyts ihop á la Short Cuts. En klar 4/5 i min bok. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 9 Januari, 2003 Author Report Share Skriven 9 Januari, 2003 håller fullständigt med! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strebers Skriven 9 Januari, 2003 Report Share Skriven 9 Januari, 2003 Jo, en fantastisk film, då de tre personernas liv korsas i slutet av filmen. Speciellt slutet är avgörande då "luffaren" ger sig i väg. Älskade Hundar får en klar 5/5 av mig! //Danne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 10 Januari, 2003 Report Share Skriven 10 Januari, 2003 Älskade hundar tycker jag var så där, det man lyckats med är att uppväcka ett intresse för alla karaktärer, den skadade modellen och hennes älskare, männen och hundarna, den gamle luffaren m.m. Det är även skickligt gjort när deras världar möts. Hålle även med om att slutet när luffaren ger sig av är snyggt gjort, även om han var coolare med skägg. Tuckte dock filmen i sig inte var så bra hade mer förväntningar på en film som man i aftonbladet jämförde med pulp fiction, men de menade väl berättarsättet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 19 Januari, 2003 Author Report Share Skriven 19 Januari, 2003 jag tyckte att den helt kart fick en 5 av fem möjliga... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.