MasterChief Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Blues Brothers är rätt ! ! ! De innehar fortfarande rekordet . Var det många krockade Polisbilar i MIB ? ? ? ? Take it away .... Czechflash . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcosw Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 (ändrad) Tänkte oxå Blues Brothers men när det var taget så föreslog jag en annan film med svarta ray-bans och en hel del förödelse... Men om det strök med några polisbilar vet jag inte! Ändrad 18 Juli, 2003 av marcosw Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 18 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Ok, jag tar nästa fråga. I vilken film blir en blind kvinna och en ung tjej med glasögon utsatta för tre stycken män som vill åt något som hennes man fått ? Vill ha filmens namn och vad männen var ute efter. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 (ändrad) Jag känner igen det ,men kan fan inte placera det ......... Blint Raseri ? ? ? Blindfold ? ? ? Blind Date ? ? ? ....... näe skoja bara lite .... Den var klurig ! Ändrad 18 Juli, 2003 av MasterChief Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 18 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Ok, jag kan hjälpa lite till. Filmen är från 60-talet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 60 - tal ? ? Ajdå , inte min era direkt . Får ställa mig i skamvrån denna omgång . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 20 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 20 Juli, 2003 (ändrad) Ok, jag tar nästa fråga. I vilken film blir en blind kvinna och en ung tjej med glasögon utsatta för tre stycken män som vill åt något som hennes man fått ? Vill ha filmens namn och vad männen var ute efter. Ok, svaret på frågan är att filmen heter Wait Until Dark (Nattens ögon) från 1968 och männen var ute efter en docka fylld med heroin. Vem som helst är välkommen att komma med nästa fråga. Ändrad 20 Juli, 2003 av Czechflash Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 20 Juli, 2003 Report Share Skriven 20 Juli, 2003 OK, Vad finns det för koppling mellan James Bond, Equilibrium och Sagan om Ringen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 20 Juli, 2003 Author Report Share Skriven 20 Juli, 2003 Orkar inte kolla upp detta så jag gissar. Kanske Sean bean är med i någon bondrulle eftersom han är med i både EQ och Lotr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 20 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 20 Juli, 2003 Orkar inte kolla upp detta så jag gissar. Kanske Sean bean är med i någon bondrulle eftersom han är med i både EQ och Lotr Utan att kolla upp det tror jag du har rätt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 20 Juli, 2003 Report Share Skriven 20 Juli, 2003 Ja, han är skurk i Golden eye. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 20 Juli, 2003 Author Report Share Skriven 20 Juli, 2003 Ja just det, visste väl att han varit skurk i någon Brosnanfilm. Okej en fråga.....eh...... Jag tar en lätt som kanske funnits i denna tråden innan !""SPOILER KANSKE OM MAN INTE SETT TERROR PÅ ELMSTREET!#)#!# På vilket sätt Johnny depps karaktär i den första Elmstreet rullen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 20 Juli, 2003 Report Share Skriven 20 Juli, 2003 På vilket sätt Johnny depps karaktär i den första Elmstreet rullen Jag vet inte om jag är dum eller, men jag fattar faktiskt inte vad du frågar om... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcosw Skriven 20 Juli, 2003 Report Share Skriven 20 Juli, 2003 Är du ute efter det saknade ordet i din mening tror jag det är "dör"... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 20 Juli, 2003 Report Share Skriven 20 Juli, 2003 Ja det är det nog. Tack för det marcosw. Jahap,,,han drunknar väl i sängen liksom... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.