Jump to content

ROTK - Konungens återkomst - Senaste nytt

Rekommenderade inlägg

:huh: En liten fråga till Remand: Jag har nyligen hört att de som köar till ROTK-biljetter i S-holm har fått avbryta pga att biljetterna inte släpps på måndag den 17:de. Är detta bara ett falskt rykte som nått mina öron eller är det dagens sanning? Skulle ju kännas lite dumt att köa hela helgen om de inte släpps då.

Mkt tacksam för ett svar.

• Svar 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:huh: En liten fråga till Remand: Jag har nyligen hört att de som köar till ROTK-biljetter i S-holm har fått avbryta pga att biljetterna inte släpps på måndag den 17:de. Är detta bara ett falskt rykte som nått mina öron eller är det dagens sanning? Skulle ju kännas lite dumt att köa hela helgen om de inte släpps då.

Mkt tacksam för ett svar.

Jag tror inte Remand vet nåt om det. Det är SF som bestämmer när biljetterna släpps.

Jag tycker det inte är något alls fel på ögat, coolt och snyggt !!

da far man tacka :)

for att svara kalimac, det var inte nagat speciellt klipp jag inte gillade utan hela konceptet.

ogat i bockerna ar ju inte en faktisk fysisk foreteelse utan ett satt for tolkien att beskriva

en narvaro. darfor tycker jag att det borde stannat vid att vara en abstrakt grafisk design

som det var i den forsta filmen.

den mest dramatiska skillnaden mellan filmerna ar att okat har gatt fran att vara en iris till

att forsoka vara ett mandelformat oga fastspikat i toppen pa barad dur.

jag liksom alan tycker att det blir for "fysiskt" och konkret. jag minns att peter forra aret

hela tiden tjatade om "the angry eye" vilket kan tyckas lite markligt om man bara har en

iris att arbeta med, det ar ju musklerna runt ogat, ogonbryn, kinder nasa osv. som gor

att man laser kanlsor, inte irisen. sa darfor andrades formen och darmed hela konceptet.

alan visade mig nagra tidiga koncept malningar och jag sager bara en sak, mitt i prick!

han hade mycket mer dramatiska omgivningar med mer atmosfar och laskiga moln o blixtar.

hela kanslan av onska var valdigt pataglig. synd att det inte blev sa, jag tror att man trodde

att det skulle bli for rorigt....

naja, sahar i efterhand ar jag nog mer nojd med ogat an enterna, jag jobbede med bade

ent motet och inledningen av attacken mot isengard.

denna gangen har det blivit lite av varje, shelob :) minas tirith, army of the dead och

pelennor fields. kul. (och snyggt)

pust, nu skall jag se om nagon behover hjalp, av 1476 effekt klipp har vi nu mindre

an 30 kvar att gora :)

hej.

t~

Jag tror inte Remand vet nåt om det. Det är SF som bestämmer när biljetterna släpps.

:huh:

achtung har helt ratt, jag har ingen aning om vad sf har for planer, jag sitter i

wellington coh jobber med bilder...

sorry.

jag tycker att folk ar helt tokiga som bygger talt for att ga pa film men sa lange

det ar just det "ga pa film" sa ar det ok men nar folk borjar saga saker som

"tolkien ar var gud" eller borjar skriva hatbrev till journalister som skriver kaserier

har det gatt for langt... :unsure:

t~

tror ni att hela filmen kommer att förstöras av att saruman

blivit blivit bortklippt?jag hoppas inte det,det var en hel del

som klipptes bort i dom två första men som fanns med på ext.

dvd,så även denna gången.men när man läser på andra forum

är vi riktigt snälla mot pj efter detta man blir nästa rädd när man

läser en del inlägg trots allt är faktiskt böcker böcker och film film.

tro själv att även denna film blir kanon.skriver faktiskt mest detta för

att intala mig själv att allt kommer att bli bra denna tredje film kommer

inte att bli en flopp eller?

är jag orolig ionödan? :shutup::blink::o:ph34r:

Trist att filmen delvis förstörs på detta sätt...

:rolleyes:

hur vet man att scenerna som inte ar med ser ut? hur vet man att det skulle gora en battre aller samre film med eller utan dem?

jag foreslar att man ser filmen, ser the exteded och sen kan man lipa hur mycket man vill om man inte blev nojd.

just nu ar det nog bast att lita pa att peter gor sa gott han kan (och det gor han), o vi skall vara javligt glada for att det ar just

peter jacksson som gor fimerna och inte michel bay eller jim cameron for da hade

alla orcher haft turban och en koran i bakfickan, frodo spelats av bruce willis och minas tirith varit tackt

av amerikanska flaggor...

t~

1:a December ? Det blir ju kul för de entusiaster som köar utanför Palladium i Göteborg . Det e rätt många med LOTR - kläder mm .

Radiocity´s Morrongänget följer ju händelseutvecklingen där och folk har lovat att troget stå kvar till SF släpper biljetterna :D:D:D (skadeglädje) .

Följer diskussionen ang. Saruman e bortklippt . Skulle han varit med så lite i ROTK ? ? Jag trodde han spelade rätt stor roll i filmen ? Har som sagt inte läst böckerna ! .

Ni får gärna svara med SPOILERS ! :rolleyes:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...