Jump to content

Vad som helst

Batuss

Rekommenderade inlägg

ja...här är det ju fritt fram...trots att roadwarrior är smått irreterad    

To say the least :angry:

man kan knappast jämföra de två, orlando har egentligen inte så jätte mycket mer att göra en att se snygg och cool ut (missförstå mig inte jag tycker han är bra i filmen) medan viggo verkligen har en roll som han gör mycket bra och verkligen går in för

man kan knappast jämföra de två, orlando har egentligen inte så jätte mycket mer att göra en att se snygg och cool ut (missförstå mig inte jag tycker han är bra i filmen) medan viggo verkligen har en roll som han gör mycket bra och verkligen går in för

fast jag tycker bloom fixar det bra ändå.. jag tycker inte hans roll går ut så mycket på att se snygg och cool ut, utan snarare den här aktsamma uppmärksamma looken.

"we can't stay here much longer" och "a shadow and a threat have been growing in my mind"...

pröva själv att dra dom replikerna på ett alviskt graciöst sätt...

sen att han är snygg... jaja whatever. det finns så många skönheter på denna jord...

fast jag tycker bloom fixar det bra ändå.. jag tycker inte hans roll går ut så mycket på att se snygg och cool ut, utan snarare den här aktsamma uppmärksamma looken.

"we can't stay here much longer" och "a shadow and a threat have been growing in my mind"...

pröva själv att dra dom replikerna på ett alviskt graciöst sätt...

Vad jag menade med mitt uttalande var egentligen att folk berömmer Orlando så mycket och inte viggo, som ändå har ett mer krävande jobb. Det ligger antagligen i att Orlando ser bra ut och viggo ser inte lika bra ut även om han inte är ful

eller åldern. många yngre har fått upp ögonen för SoR nu när filmerna kommit och då ligger orlando blooms legolas nära till hands som snyggingen i gänget.

viggo mortensen har väl fått ett antal utmärkelser för sexigaste man han med, så han kan väl inte klaga...

Tror att detta är min debut i denna delen av forumet... aja, det står att man kan skriva om vad som helst så då gör jag detta...

ska vi se.....

Det verkar som om att det mest handlar om hurvida Orlando Boloom är snygg och viggo mortensen också för den delen... rätta mig om jag har fel... :D

aja, jag tycker iallafall att Orlando Bloom inte är någe vidare snygg, ingen som jag skulle vända mig efter och gå in i en lycktstolpe.. eller jo det skulle jag ju, för som de flesta folk när man ser en kändis så blir ju det lätt ett faktum...aja tillbax till Orly dårå, han har mycket vackra drag i sitt ansikte, Viggo därimot, han ser lite mer manlig ut, dock inte snygg.. men cool tycker jag allt att han är.......... :rolleyes:

Jag vet inte ja, när ja va mindre så kollade man ju alltid på skådespelarnas utseende, men ja tror jag växt ifrån detta nu...*hoppas* det har iallafall inte hänt på länge att jag tyckt om en skådis för utseendet istället för talangen...

:D

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Skapa nytt...