spacey Skriven 12 Februari, 2003 Report Share Skriven 12 Februari, 2003 Apocalypse Now! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howe Skriven 12 Februari, 2003 Report Share Skriven 12 Februari, 2003 Nope greenleafe Rätt Spacey, jag säger "Go" För övrigt den bästa scenen i hela filmen tillsammans med den när de åker i helikoptern och spelar "Valkyriernas rytt" av Wagner // Howe Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 Grr för en gång skulle kunde jag ett citat (apockapypse now) också smiter Spacey före, rackarns!!!!! Får väl ta det nästa gång Gillar den danska titeln på Apockalypse Now nämligen "DOMEDAG NU"!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacey Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 Hey roadwarrior, här får du en ny chans... "Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!" /spacey Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 Den är enkel Truman show Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacey Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 Bullseye! Ja vet, kanske lite för lätt. Din tur Achtung. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 Då ska jag vara snäll och returnera en enkel: - When they opened Disneyland in 1956, nothing worked. - Yeah, but John, if the Pirate's of the Caribbean breaks down, the pirates don't eat the tourists. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 jurassic park Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 Ja, jag antar att jag är lite dum som tar två citat från JP i rad din tur Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 alrighty: "mein fürher! i can walk!" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 13 Februari, 2003 Det måste vara Dr. Strangelove när Dr. Strangelove aka Peter Sellers säger det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 14 Februari, 2003 Report Share Skriven 14 Februari, 2003 Hey roadwarrior, här får du en ny chans... Argh... han inte ens se frågan innan den var besvarad. MFURUUUSUADAD Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 14 Februari, 2003 Report Share Skriven 14 Februari, 2003 eftersom 24-timmars principen har gått in.. Då drar jag till med en mycket lätt.. I wish we could chat longer, but i'm having an old friend for dinner. Bye Är inte säker på om det är longer eller more efter chat... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 14 Februari, 2003 Report Share Skriven 14 Februari, 2003 Jag chansar på "När Lammen Tystnar" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 14 Februari, 2003 Report Share Skriven 14 Februari, 2003 Bra....då är scenen din!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.