Dewil Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Oj bilden blev en aning för stor... Den bilden påminner om en scen ur ett av mina gamla "Drutten & Jena"-album från yngre stenåldern (ca 1975). Chapoklack, en ytterst mystisk figur som verkar livnära sig på att stjäla tågbiljetter, jäklas med tjuvjägarna genom att lägga en sträng socker från en myrstack till tältet där tjuvjägarna kamperar. När myrorna ger sig väg längs sockerstigen ser det ut ungefär som det gör nere i dalen på bilden ovan :-) För övrigt trodde jag att Drutten & Jena hade rekordet i grenen "ordvitsar-per-minut", men nu har jag sett "Die another day"... Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyving Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Ja på den stora bilden ser de ut som myror. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 24 Februari, 2003 Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Intressant bild i edoras med Theoden Aragorn legolas gimli gandalf och Merry och Pippin. Dvs det måste vara efter HD. Dvs Aragorn sticker inte till the Path of the dead direkt utan tar en omväg om edoras. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 25 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2003 I sista sekunden klippte Peter Jackson bort den här scenen. Han tyckte inte att den "passade in". Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 I sista sekunden klippte Peter Jackson bort den här scenen.Han tyckte inte att den "passade in". Det bandet verkar ungefär lika muntert som det här bandet. (Ni har väl hört deras version av "Bjällerklang", hoppas jag?) Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Är inte den från Nightmare before Christmas? Eller har jag helt fel för mig??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Är inte den från Nightmare before Christmas? Eller har jag helt fel för mig??? Jo, den är därifrån. Lite off topic. Deras tragiska version av Bjällerklang är obetalbar... Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Håller fullständigt med... Jag gillar den filmen.... Off Topic Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 26 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 26 Februari, 2003 I sista sekunden klippte Peter Jackson bort den här scenen.Han tyckte inte att den "passade in". haha... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 25 Mars, 2003 Report Share Skriven 25 Mars, 2003 Ok, nu ska jag återuppliva den här tråden med den här bilden: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 1 April, 2003 Report Share Skriven 1 April, 2003 (ändrad) Grymt imponerad av hur de gjorde balins kammare liksom jag inte fattar hur folk kan måla så här: Man kan tro att det här är orginalet som de sedan avbildat affisherna ifrån Ändrad 1 April, 2003 av Zoodiack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.