malle Skriven 2 Februari, 2003 Report Share Skriven 2 Februari, 2003 om du har någon/några favorit bilder ur sagan om ringen (filmen) så kan du setta in dom här... just nu har jag inte någon favoritbild men jag sätter in en annan bild... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 2 Februari, 2003 Report Share Skriven 2 Februari, 2003 nej...det här kommer jag inte ihåg...när var det??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 2 Februari, 2003 Report Share Skriven 2 Februari, 2003 Måste ha varit moria. Det var enda gången alla 4:a hober drog svärd sedan frodo fått sting. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 2 Februari, 2003 Report Share Skriven 2 Februari, 2003 Jag gillar den här bilden(eller senen) där nazgûlerna kommer ut från minas morgul. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 2 Februari, 2003 Report Share Skriven 2 Februari, 2003 En mycket bra bild, helt i mitt tycke, ser lite farligt ut.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 2 Februari, 2003 Report Share Skriven 2 Februari, 2003 En mycket bra bild, helt i mitt tycke, ser lite farligt ut.. speciellt när man ser den i filmen med musik så blir det mäktigt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 4 Februari, 2003 Report Share Skriven 4 Februari, 2003 Kom igen nu. Nån annan har väll också nån favoritbild? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyving Skriven 4 Februari, 2003 Report Share Skriven 4 Februari, 2003 Jag gillar verkligen denna delen i filmen: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 4 Februari, 2003 Report Share Skriven 4 Februari, 2003 Ja, den e bra. Den säger rätt så mycket. De Båda bråkar och Frodo sitter i bakgrunden trött på tjafset. Tycker att det är en av de bilder där gollum ser mest verklig ut också så det är ett plus! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 4 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 4 Februari, 2003 er det inga fler som kan sätta in bilder här? har iallafall en rolig bild här...ni kommer väll ihåg? ps.tveka inte ock sätta in bilder bara sätt in... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 4 Februari, 2003 Report Share Skriven 4 Februari, 2003 Här kommer en som jag gillar! njae gillar kanske e fel... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 4 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 4 Februari, 2003 Här kommer en som jag gillar! njae gillar kanske e fel... ja,a det var ju en fin bild... inte riktikt min smak... men alla har rätt att tycka olika...den var rolig iallafall.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 4 Februari, 2003 Report Share Skriven 4 Februari, 2003 en av mina aaabsoluta favoritbilder: säger bara mmm... (klicka för större bild...) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 4 Februari, 2003 Report Share Skriven 4 Februari, 2003 en av mina aaabsoluta favoritbilder: säger bara mmm... (klicka för större bild...) Jag gillar den starkt också Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 4 Februari, 2003 Report Share Skriven 4 Februari, 2003 Eftersom alla är så slöa så lägger jag in 3 bilder nu. Äcklig orc. Nån som har en ide vem det kan vara? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.