Lestat Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Ha, ålder är ett mantalt tillstånd, inte ett fysiskt. Fysik kan man ändra på, inte på det mentala. Kommer alltså nu och för alltid vara gammal! Snyft!vilket skitsnack gubbjävel! Nej, för fan, det är helt säkert. Kan ta min träning som exempel. Har börjat lite smått i höst med en kampsport jag körde innan Viggo föddes. Då var det roligt och jag var faktiskt riktigt hyfsad ett tag. Nu när jag kör igång igen så är jag rent fysiskt på samma nivå, men mentalt så känns det jobbigt och som om min kropp är antik innan jag ens börjat värma upp. Är rädd att ta i för att bli för trött, är rädd att göra illa mig, rengerar inför det faktum att de flesta är mycket yngre än mig och därför måste vara bättre än vad jag är. Its all in the head!Om ni inte tror mig kan ni fråga Novumus. bla bla bla! jag blir inte riktigt klok på vad "man" inte kan/ska ändra på....men de e ju som vanligt när det gäller dig. de e ju just de mentala som ligger till grund för vad du själv anser att du står. suck, alldeles för tidigt! fortfarande lite dimmig efter gårdagens rök. he he man sätter gränserna själv.....inge annat! kan inte påstå att motivationen kändes starkare när jag var yngre. (tänker på aktiv fysik) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Det är fan inte lätt att vara människa ibland Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Det är pinsamt att läsa den här tråden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Hupp!?Här flådar folk med sina åldrar för allmänheten, jag håller på att trilla av stolen. Efter att ha följt vissa personer och läst deras inlägg en lång tid hummar man till slut ihop en ungefärlig ålder. Att nu få denna värdering helt off balance genom att komma upp med riktiga svar förstör mitt bekymmerfria vardag. Men nog om det, här följer tips om hur du kan göra din alldag på filmsnack yngre. 1. Använd alla smileys som går att använda så fort du skriver ett inlägg, helst flera gånger efter varandra 2. Glöm bort allt du lärde dig i andra klass och strunta helt i att sätta punkt, stor bokstav eller att över huvudtaget stava. 3. Vad du än gör, använd ALDRIG editfunktionen. Jamen sådär, nu kan du genast känna dig som 11 igen. PUNKT!! är inte det en musikstil?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Det är pinsamt att läsa den här tråden.utveckla gärna! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Haha, tyvärr. Föredrar att bara komma med korta kommentarer och inte bli alltför inblandad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Haha, tyvärr. Föredrar att bara komma med korta kommentarer och inte bli alltför inblandad.chickenshit! iofs inte så förvånad....har redan listat ut vad du e för snubbe. he he Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Hmmm... "Utveckla gärna!" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Det är pinsamt att läsa den här tråden. Hmm varför läser du då??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 5 November, 2005 Report Share Skriven 5 November, 2005 Hmmm... "Utveckla gärna!" okej! de e lågvatten som gäller... he he SKULLE INTE TRO DET!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 6 November, 2005 Moderator Report Share Skriven 6 November, 2005 de e ju just de mentala som ligger till grund för vad du själv anser att du står.Vilket är exakt vad jag skrev, åldern sitter i huvudet. Skönt att du äntligen fattar nåt, Lestat! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalle Puh Skriven 6 November, 2005 Report Share Skriven 6 November, 2005 Nämen det här tycker jag verkar vara ett roligt ställe. Kom hit allesammans. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasse Skriven 6 November, 2005 Report Share Skriven 6 November, 2005 J-j-j-ag vet inte. Tycker du inte de är lite för gamla för oss, Puh? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalle Puh Skriven 6 November, 2005 Report Share Skriven 6 November, 2005 Jag är 79 år gammal. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
I-or Skriven 6 November, 2005 Report Share Skriven 6 November, 2005 Jaaaag tyckeeer aaaatt vi skaaa gååå nuuu. De vill nooog inteee haaa oooss häääär. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.