Peo Skriven 24 Oktober, 2010 Report Share Skriven 24 Oktober, 2010 Grattis NoName! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 24 Oktober, 2010 Filmstar Report Share Skriven 24 Oktober, 2010 Grattis NoName !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 25 Oktober, 2010 Report Share Skriven 25 Oktober, 2010 tack alla. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 25 Oktober, 2010 Filmstar Report Share Skriven 25 Oktober, 2010 Grattis, NoName! Hoppas dottern får ett bättre namn än ditt forumnamn. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 25 Oktober, 2010 Report Share Skriven 25 Oktober, 2010 Haha. Instämmer givetvis med Jojje och passar på att säga grattis samtidigt. GRATTIS! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 Oktober, 2010 Moderator Report Share Skriven 27 Oktober, 2010 Riktigt kul, NoName, grattis!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 3 December, 2010 Report Share Skriven 3 December, 2010 Men S*tan... skrev ett långt inlägg om Barnhemmet och gjorde mig omaket att söka reda på min gamla recension. Skulle också tipsa om Från andra sidan, en enklare, men ändå bra skräckfilm i samma form. Men så lyckades jag trigga ominstallation av java på min egen pc istället för kundens, och scriptet sköt ner IE. Bye bye, inlägg. Skaffa Firefox och installera tillägget Textarea Cache, som sparar all text som du skriver. Har hänt mig många gånger också att webbläsaren kraschar eller att man omedvetet stänger ner fliken. Synd att det skulle hända nu, men man bränner sig först och sedan lär man sig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 3 December, 2010 Moderator Report Share Skriven 3 December, 2010 Tack för tips. Jag körade faktiskt Firefox på min förra dator här på jobbet, men efter byte till win7 och bärbara har jag inte lagt in det. Kanske är dags nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 8 Maj, 2011 Report Share Skriven 8 Maj, 2011 Goddag i stugan! Och forumet går sin gilla gång? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 Maj, 2011 Report Share Skriven 10 Maj, 2011 Heh... welcome back Pilsk! Jo, det rullar på även om det är lite lugnare nu på forumet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.