Filmstar Greenleaf Skriven 10 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 10 Juli, 2003 Vill bara påpeka att det inte har gått att komma in på varken bio.nu eller forumet sedan kl 9.00. Men skönt att det funkar igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 Juli, 2003 Report Share Skriven 10 Juli, 2003 Ja, routing och nätverksproblem orsakade dagens trubbel. Ska vara fixat nu. Ber om ursäkt för detta. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 10 Juli, 2003 Report Share Skriven 10 Juli, 2003 Peo, jag vet att du pratat tidigare om en eventuell server-flytt i juli månad. Kommer man få veta det i förväg? Så man slipper en oförutsedd abstinens. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 Juli, 2003 Report Share Skriven 10 Juli, 2003 Jag ska försöka ange tidpunkten för flytten så exakt som möjligt i förväg. Det kan tänkas att det blir redan om några dagar. Om allt går som det ska så kommer ingen märka något av flytten alls. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 16 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 16 Juli, 2003 Forumklockan går en timma för tidigt, vilket är ganska störande inför min nya tråd om ROTKnedräkningen. Det vore skönt om Peo bara kan fixa det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 17 Juli, 2003 Report Share Skriven 17 Juli, 2003 Jag ska ta en titt på det nu. Edit: Tiden stämmer för mig. Det går att ändra tiden manuellt i kontrollpanelen så jag ska kolla vad den står förinställt på... Edit2: Den förinställda tiden stämmer också. Om du har problem med tiden så ställ in den manuellt i din kontrollpanel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Jag har ett litet dilemma . Jag är ingen dataexpert och har lite problem med de personliga inställningarna . Jag försöker ändra typsnitt, strl och färg på mitt citat som jag har i botten på mitt medd. men får bara upp massa paranteser efter mitt medd . ' Hur göra ? ? ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 18 Juli, 2003 Author Report Share Skriven 18 Juli, 2003 (ändrad) Grönlöv Detfinns ett alternativ i kontrollpanelen där man kan kryssa för om man vill ha sommartid. MasterChief Du måste avsluta dina taggar: ex. {B}Fet text{/B} {COLOR=blue}Blå text{/COLOR} Du kan göra det automatiskt genom att trycka på "stäng alla taggar". Ändrad 18 Juli, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 18 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Grönlöv Detfinns ett alternativ i kontrollpanelen där man kan kryssa för om man vill ha sommartid. Jo tack jag fixade det till slut. Vad skönt, för varje gång jag loggade in så ställde sig klockan en timma före. Nu kan jag bemästra nedräkningen ordentligt, mohaha! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 27 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 27 Juli, 2003 Skulle bara säga att jag kom inte in på Bio.nu under 25/7. Hade problem även under 26/7. Jag hade lite allmänna problem med Internet, så det kan ha berott på det, men ett tag funkade allt utom just Bio.nu. Nåväl, nu funkagerar det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 28 Juli, 2003 Report Share Skriven 28 Juli, 2003 Är det bara jag som tycker att det går förbannat segt med svarstiderna här i Bio.nu? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 28 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 Juli, 2003 Är det bara jag som tycker att det går förbannat segt med svarstiderna här i Bio.nu? Det beror på vad du menar med svarstiderna. Om du menar att det ska minst gå 45 sekunder innan man kan skriva ett nytt inlägg så är det bara bra enligt mig. Så att ingen får för sig att fördubla sina inläggsantal genom att kunna posta 500 inlägg på en minut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 28 Juli, 2003 Report Share Skriven 28 Juli, 2003 Det beror på vad du menar med svarstiderna. Om du menar att det ska minst gå 45 sekunder innan man kan skriva ett nytt inlägg så är det bara bra enligt mig. Så att ingen får för sig att fördubla sina inläggsantal genom att kunna posta 500 inlägg på en minut. Var det där en kuggfråga eller? När jag växlar mellan trådarna, eller överhuvudtaget rör mig i forumet som jag brukar göra. Så får jag vänta ett bra tag innan hela sidan läggs upp på skärmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 29 Juli, 2003 Author Report Share Skriven 29 Juli, 2003 Instämmer i att bio.nu har varit väldigt långsamt på sista tiden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 29 Juli, 2003 Filmstar Report Share Skriven 29 Juli, 2003 Tycker det är snabbt, faktiskt. 1000000 ggr bättre än Filmtipset. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.