Jump to content

Dr.Phil

Batuss

Rekommenderade inlägg

David Letterman driver friskt med Dr Phil-citat och det är nog det enda jag sett av Dr Phil. Dessa korta lösryckta snuttar är ju helkul utan sitt sammanhang. Men jag kan tänka mig att själva programmet är värdelöst.

Såg det igår på letterman. Har även sett dr Phil en gång när jag kom hem från skolan. Tryckte igång Tv:n på fyran och fick upp en kommentar jag hört honom säga. "this is what we call reality TV"! Ok tänkte jag, det är väl något med biljakter och saker som hänt på riktigt eller något liknande. Vad fel man kan ha! Efter fem minuter låg man och snusade gott i soffan. Jag vaknade två timmar senare och insåg till min förfäran att tv-mätningarna måste ha registrerat mig som tvtittare till dr Phils realityshow. F*n va lack jag blev!

Min mamma kom in i tv rummet idag med ett videoband.. Självklart så är ju jag nicke nyfiken och trodde att det hade något med hennes jobb at göra vilket hon aldrig säger något om, så jag änna gömde mig vid datorn med hörlurarna på, ja gömma är väl fel ord, men iallafall.. Hon sätter på dr Phil... jag säger bara OJ!!

Jag slutade gömma mig och satte mig istället vid henne... Inte ens en komedifilm får mig att skratta så mycket, jag tycker inte programet var roligt i sig, utan denne dr Phil, oj oj oj .... sikken vad??

Min upplevelse av honom, skrattretande... fast ändå inte dum liksom, han vet ju ändå på något skumt sätt vad han pratar om...

• Filmstar

Jag hade väldigt tråkigt tidigare idag, så jag bestämde mig för att ge Dr. Phil en andra chans. Det blev ganska lyckat eftersom jag kom på hur man underhåller sig riktigt mycket när man tittar på det programmet.

Ni ve att Letterman brukar fiska upp citat från det programmet och alltid är det dumma citat från doktorn. Så jag bestämde mig för att försöka att hitta ett dumt citat och så löd den:

Dr Phil

"I want you to say A, B, C and D. And there's got to be a verb in that sentence."

Jag har aldrig sett dr phil men här är ett roligt soundboard med honom

http://www.ebaumsworld.com/drphil.html

Med roliga kommentarer som

"I want you to start living as a gay woman" och

"Quit being mad at me and just love me again"

Och här är busringningar gjorda med hans soundboard:

http://www.ebaumsworld.com/morepranks.shtml

• 1 month later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...