Batuss Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Är det bara jag som tycker att Dr.Phil pratar med sina gäster som om de var tre år och inte fattar ett ord av vad han säger.. Youu must! taalk with hiiim!!! Och hans program är inte heller guld värt...Oprah är mycket, mycket, mycket bättre.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 21 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Usch, dr Phil är verkligen ett konstigt program med en konstig programledare. Jag förstår inte hur han kan skämta hela tiden när han pratar allvarliga saker som har hänt med sina gäster. Dock har han en väldigt skön dialekt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Och han säger sådana självklara saker att det är pinsamt. Om någon säger fula ord till sin fru. "stop saying bad things to your wife" är det enda han kan haspla ur sig. Dåligt program med en jobbig programledare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 David Letterman driver friskt med Dr Phil-citat och det är nog det enda jag sett av Dr Phil. Dessa korta lösryckta snuttar är ju helkul utan sitt sammanhang. Men jag kan tänka mig att själva programmet är värdelöst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 21 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 21 Februari, 2003 programmet är helt värdelöst.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 David Letterman driver friskt med Dr Phil-citat och det är nog det enda jag sett av Dr Phil. Dessa korta lösryckta snuttar är ju helkul utan sitt sammanhang. Men jag kan tänka mig att själva programmet är värdelöst. Såg det igår på letterman. Har även sett dr Phil en gång när jag kom hem från skolan. Tryckte igång Tv:n på fyran och fick upp en kommentar jag hört honom säga. "this is what we call reality TV"! Ok tänkte jag, det är väl något med biljakter och saker som hänt på riktigt eller något liknande. Vad fel man kan ha! Efter fem minuter låg man och snusade gott i soffan. Jag vaknade två timmar senare och insåg till min förfäran att tv-mätningarna måste ha registrerat mig som tvtittare till dr Phils realityshow. F*n va lack jag blev! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 22 Februari, 2003 Report Share Skriven 22 Februari, 2003 Min mamma kom in i tv rummet idag med ett videoband.. Självklart så är ju jag nicke nyfiken och trodde att det hade något med hennes jobb at göra vilket hon aldrig säger något om, så jag änna gömde mig vid datorn med hörlurarna på, ja gömma är väl fel ord, men iallafall.. Hon sätter på dr Phil... jag säger bara OJ!! Jag slutade gömma mig och satte mig istället vid henne... Inte ens en komedifilm får mig att skratta så mycket, jag tycker inte programet var roligt i sig, utan denne dr Phil, oj oj oj .... sikken vad?? Min upplevelse av honom, skrattretande... fast ändå inte dum liksom, han vet ju ändå på något skumt sätt vad han pratar om... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 24 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Jag hade väldigt tråkigt tidigare idag, så jag bestämde mig för att ge Dr. Phil en andra chans. Det blev ganska lyckat eftersom jag kom på hur man underhåller sig riktigt mycket när man tittar på det programmet. Ni ve att Letterman brukar fiska upp citat från det programmet och alltid är det dumma citat från doktorn. Så jag bestämde mig för att försöka att hitta ett dumt citat och så löd den: Dr Phil "I want you to say A, B, C and D. And there's got to be a verb in that sentence." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 24 Februari, 2003 Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Jag har aldrig sett dr phil men här är ett roligt soundboard med honom http://www.ebaumsworld.com/drphil.html Med roliga kommentarer som "I want you to start living as a gay woman" och "Quit being mad at me and just love me again" Och här är busringningar gjorda med hans soundboard: http://www.ebaumsworld.com/morepranks.shtml Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 25 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 25 Februari, 2003 vad var det för stört inlägg någon gjort???....Peo tog nog bort det.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 vad var det för stört inlägg någon gjort???....Peo tog nog bort det.. Jo, jag tog bort meddelandet och medlemmen. Elvis has left the building... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad_DoG Skriven 3 April, 2003 Report Share Skriven 3 April, 2003 Haha. Jag, personligen tycker att Dr. Phil och hela hans "show" är helt patetisk. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.