Guest daniel Skriven 15 Augusti, 2002 Report Share Skriven 15 Augusti, 2002 när kommer den oklippta versionen av sagan om ringen. Den som är nästan 4 timmar lång Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Skriven 17 Augusti, 2002 Report Share Skriven 17 Augusti, 2002 Den släpps 2002-11-13 och innehåler 30 min extra som sagt + massa annat tjafs på 4 st discar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
dansken Skriven 17 Augusti, 2002 Report Share Skriven 17 Augusti, 2002 Halloj! Enligt den oficiella filmsidan släpps Extended DVD version den 12 november, det går även att se på den befintliga DVDn Mvh Pierre Johansen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fingolfin Skriven 8 September, 2002 Report Share Skriven 8 September, 2002 Hej Den förlängda filmen kommer den 12 november och innehäller b.l.a längre stird i moria, längre strid mot Uruk hai i slutet, man får se när Frodo Och Sam träffar alverna på väg ut från Fylke och man får se när brödarskapet får sina gåvor i Lothlorien m.m. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enji Skriven 14 September, 2002 Report Share Skriven 14 September, 2002 Det finns mycket skön info om den i trailern på den DVD som finns ute nu... fast jag antar att ganska många inte köpt den utan väntar på den stora. Hursomhelst längtar man verkligen till 12 november när man ser allt som ska vara med på den... mumma! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tobbe Skriven 9 November, 2002 Report Share Skriven 9 November, 2002 "massa annat tjafs på 4 st discar" Men det är ju det som är halva vitsen med DVD! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikaelh Skriven 19 November, 2002 Report Share Skriven 19 November, 2002 såg extramatrialet i förra helgen. mkt koolt, speciellt med alverna i fylke och när de lämnar vattnadal. Frodo ska ta täten och leda brödraskapet till mordor så när de håller på att gå så frågar Frodo Aragorn "Åt vilket håll ligger Mordor?". Lite smått kul. Sen i Lothlorién när Legolas pratar om Lembas med Merry och Pippin. Han säger att en bit räcker till en man och sedan när han går frågar Merry hur många Pippin åt. Fyra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 20 Januari, 2003 Report Share Skriven 20 Januari, 2003 Nu e jag lite seg (typ massor), men är det inte Gandalf som Frodo frågar efter vägen?? Jag kommer ej ihåg själv men har för mig att Aragorn lämnar Vattnadal nån minut efter dom för att ta förväl av Arwen en sista gång..... Anna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 21 Januari, 2003 Report Share Skriven 21 Januari, 2003 Jo du har typ massor av rätt typ... Gandalf är den som blir tillfrågad... Men du måste ha gått långt tillbaka för att hitta den här topicen :/ Skrivet 19 Nov 2002 - det är två månader gammalt!!! men men... q: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.