Filmstar Greenleaf Skriven 2 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 2 Mars, 2003 Efter en liten tankeställare bestämde jag mig för att skapa denna tråd om hobbymoddar. Hobbymoddar är ungefär som "låtsatsmoderatorer". De som rapporterar många trådar och användare. Min fråga till er är: Vad är det för fel på att hobbymodda när det enda man vill med detta är att upprätthålla reglerna och göra forumet så bra som möjligt? Jag själv anser mig vara en hobbymod då jag rapporterar trådar och forumiter som beter sig illa och jag tycker det är bra att vi existerar eftersom det inte är så lätt för de existerande moddarna att hålla full ordning hela tiden. Sen kan ni ju kalla detta för fjäsk och asskissing (vet t.ex att Moderatorn tyckt att jag kysst upp när jag rapporterat trådar) men jag, och fler med mig, gör det bara för att forumet ska bli bättre. Vad är då denna tråd till för? Jo, för att ni ska berätta varför hobbymoddande=fjäsk t.ex. Om någon var senast att bli kallad fjäskare för att han bad folk att sluta spamma ner en speciell tråd. Det tycker jag är fel eftersom han gjorde den enda rätta. Tack för mig. /Lövet, hobbymod extra-ordinarie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 2 Mars, 2003 Report Share Skriven 2 Mars, 2003 jag tycker att det är bra med hobbymoddisar, även om jag själv inte anser mig som en så tycker jag att det är bra att det finns här på forumet..Peo kan ju knappast läsa igenom alla inlägg så då är det bra om någon informerar honom om han/hon tycker att någon brytit mot forumets regler.. Keep up the good work Greenleaf!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 2 Mars, 2003 Report Share Skriven 2 Mars, 2003 Hobbymoddar är helt ok, bara de inte får för sig att de är moderatorer på riktigt. Jag tycker inte om att någon säger till någon att följa reglerna om någon inte gjort ett helt uppenbart regelbrott. Säger man till någon ska det vara som medlem och inte som egen utnämnd moderator. Jag tycker att det är bra att folk säger vad de tycker till den riktige moderatorn så att det blir lättare för denne att göra forumet så bra som möjligt. Ni som agerar hobbymoddar; låt det inte stiga er åt huvudena! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 2 Mars, 2003 Report Share Skriven 2 Mars, 2003 vi vet nog alla vilka det är Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 2 Mars, 2003 Report Share Skriven 2 Mars, 2003 vi vet nog alla vilka det är Vad menar du? Om du syftar på mitt inlägg så ville jag verkligen inte peka ut någon och det jag skrev skrev jag i förebyggande syfte och jag tykcer faktiskt inte att det har inträffat något av det som jag skriver bör undvikas. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 2 Mars, 2003 Report Share Skriven 2 Mars, 2003 än en gång var jag ironisk....men ingen verkar förstå när jag är det..det är ju så tydligt!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 2 Mars, 2003 Report Share Skriven 2 Mars, 2003 (ändrad) Att vara Hobbymoderator är inget fel, jag tycker att det är alldeles utmärkt, om någon gör ett fel och inte den riktige moderatorn ser detta så är det ju perfekt att någon annan gör detta och meddelar detta, men som whatever sa, låt det inte stiga någon åt huvudet... Sen kan ni ju kalla detta för fjäsk och asskissing (vet t.ex att en del moddar tyckt att jag kysst upp när jag rapporterat trådar) men jag, och fler med mig, gör det bara för att forumet ska bli bättre Om det är fjäsk vet jag inte, tycker det är bra, som Greenleaf sade, de gör det ju för att forumet skall bli bättre.. Manetheren har ju visat vad fjäsk är.... Ändrad 2 Mars, 2003 av *A n n a* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 26 Mars, 2003 Moderator Report Share Skriven 26 Mars, 2003 Det är väl vårt svenska arv som spökar, ingen ska minsann få framhäva sig själv. Och vi är snabba att känna att den som själv tar på sig att bestämma över andra anser sig var förmer än dessa andra. *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.