Achtung Skriven 22 Mars, 2003 Report Share Skriven 22 Mars, 2003 Svt sänder ju sällskapsresefilmerna nu så jag kan ju passa på att fråga vad ni tycker om dem. Jag antar ju att alla har sett dem flera gånger. Och Vilken är bäst tycker ni? Jag gillar nog den första bäst. Själv tycker jag att de är skitbra även om man nog har sett dem nån gång för mycket. Favoritcitat: Stig-Helmer: Tyvärr, men jag tål inte starksprit. Sven Mellander: Nej, vem fan gör det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 22 Mars, 2003 Report Share Skriven 22 Mars, 2003 Synd att du inte tog mittimellan, jag är inte förtjust i Sällskapsresan... Men det går att titta på.. Men jag lägger inte min röst ännu för då hamnar det på skitdåliga.... Skall ge dem en chans innan..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 22 Mars, 2003 Report Share Skriven 22 Mars, 2003 Antar att alt. 3 är det som man kan kalla mitt emellan så jag valde det Sällskapsresan kan bli för seg det är det jag tycker är dåligt, men det är också det som är kul med filmerna... eh, did you get it? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 22 Mars, 2003 Author Report Share Skriven 22 Mars, 2003 (ändrad) Visst den är ju inte en orgie i vitsar. Den hänger mer på igenkännade. Eller som Homer skulle ha sagt det: "Its funny because its true" Ändrad 22 Mars, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 23 Mars, 2003 Report Share Skriven 23 Mars, 2003 Tog skitdåliga då det inte fanns ett mellanting för jag har aldrig gillat sällskapsresan. TYVÄRR. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 23 Mars, 2003 Report Share Skriven 23 Mars, 2003 Ibland är dom kul, ibland inte. Så hade det funnits mittemellan skulle jag tagit det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 23 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 23 Mars, 2003 Synd att det inte fanns ett mellanalternativ. Jag verkan älskar eller hatar sällskapsresan. Dem är ganska roliga att titta på med ett års mellanrum kanske, men det är inte så att jag har alla på DVD och tittar på dem varje kväll. Lasse Åbergs karaktär Stig Helmer är faktist ganska rolig, men han förändras aldrig i filmerna, förutom sista förstås. Han behåller sitt tråkiga ansikte. Skämten är ok, men ibland är det väntade skämt och hyfsat torra också, så dem är inga höjdare. Den bästa filmen är den första, helt klart. Jag bara älskar fyllekillarna som letar efter Beppes Bodega under hela filmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.