Jump to content

Sällskapsresan

Achtung

Vad tycker ni om Sällskapsresefilmerna?  

9 members have voted

1. 1. Vad tycker ni om Sällskapsresefilmerna?

• Skitbra
      4
    • Skitdåliga
      1
    • Det är ju orättvist att Stig-Helmer får alla tjejerna:(
      4

Rekommenderade inlägg

Svt sänder ju sällskapsresefilmerna nu så jag kan ju passa på att fråga vad ni tycker om dem. Jag antar ju att alla har sett dem flera gånger. Och Vilken är bäst tycker ni? Jag gillar nog den första bäst.

Själv tycker jag att de är skitbra även om man nog har sett dem nån gång för mycket.

Favoritcitat:

Stig-Helmer: Tyvärr, men jag tål inte starksprit.

Sven Mellander: Nej, vem fan gör det.

• Filmstar

Synd att det inte fanns ett mellanalternativ.

Jag verkan älskar eller hatar sällskapsresan. Dem är ganska roliga att titta på med ett års mellanrum kanske, men det är inte så att jag har alla på DVD och tittar på dem varje kväll. Lasse Åbergs karaktär Stig Helmer är faktist ganska rolig, men han förändras aldrig i filmerna, förutom sista förstås. Han behåller sitt tråkiga ansikte.

Skämten är ok, men ibland är det väntade skämt och hyfsat torra också, så dem är inga höjdare.

Den bästa filmen är den första, helt klart. Jag bara älskar fyllekillarna som letar efter Beppes Bodega under hela filmen.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...