Achtung Skriven 26 April, 2003 Report Share Skriven 26 April, 2003 (ändrad) Jag tänkte att man kunde ha en tråd med bilder från reloaded här (men gärna från den första också) likt i lotr-forumet. Jag börjar: Här är några bekanta ansikten. Påminner mig om nån eminemvideo, fast med agent smith. Ändrad 26 April, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 26 April, 2003 Author Report Share Skriven 26 April, 2003 Och här har vi några nya ansikten: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 April, 2003 OK, här kommer några bilder från ettan. Från den berömda lobbyn: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 April, 2003 Från början av filmen, innan man tappade hakan: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 April, 2003 Det var här man tappade hakan (första gången): Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 29 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 29 April, 2003 (ändrad) Då kör jag några bilder: Neo The bullet dodger: Ändrad 29 April, 2003 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 29 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 29 April, 2003 Spöken finns på riktigt. I Matrix i alla fall: P.S: Det är ganska dåligt att man inte kan lägga in fler än en bild på ett och samma inlägg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 29 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 29 April, 2003 Greenleaf, jag ser inga bilder alls i dina inlägg. Att man bara kan lägga in en bild i varje inlägg (smått irriterande) kanske har att göra med maxstorlek för varje inlägg, eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 29 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 29 April, 2003 (ändrad) Greenleaf, jag ser inga bilder alls i dina inlägg. Att man bara kan lägga in en bild i varje inlägg (smått irriterande) kanske har att göra med maxstorlek för varje inlägg, eller? Skumt. Tidigare så kunde man se båda bilderna, men nu helt plötsligt så kan man inte se något längre förutom det lilla röda krysset. Hm, de kanske kommer tillbaka. Ja, maxstorleken är väl den enda förklaringen. EDIT: Jag lade märke till en sak i bilden på tvillingarna. Han till höger håller i något föremål i sin vänstra hand. Någon som kan se vad det föreställer? Ändrad 29 April, 2003 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 29 April, 2003 Report Share Skriven 29 April, 2003 Jag har nu ökat antal tillåtna bilder per inlägg till 3. Anledningen till denna gräns är att det kan bli segt att ladda en sida med 10 inlägg med mer än 3 bilder per inlägg via modem i dessa bildtrådar. Om bilderna inte funkar beror det troligen på att servern som bilderna ligger på inte tillåter hyperlinking. Länka till sidan där bilderna finns isåfall istället. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 29 April, 2003 Author Report Share Skriven 29 April, 2003 (ändrad) Ändrad 29 April, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 30 April, 2003 Author Report Share Skriven 30 April, 2003 The first rule of fight club... Oj vad mycket pollen det är i luften idag. Vad kan han ha ätit för nåt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 30 April, 2003 Author Report Share Skriven 30 April, 2003 Men de verkar ju va trevliga Ka-boom Stå stilla så jag kan skjuta dig, annars så tar jag fram svärdet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 30 April, 2003 Author Report Share Skriven 30 April, 2003 ... Red or blue pill? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 April, 2003 Report Share Skriven 30 April, 2003 Mums jag längtar Också nostalgi Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.