Psylocke Skriven 10 Augusti, 2003 Report Share Skriven 10 Augusti, 2003 (ändrad) 128... EDIT: faen, nu lydde jag ju inte *Èowyns råd, råkade kolla på min datorklocka Ändrad 10 Augusti, 2003 av Caroreion Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 10 Augusti, 2003 Report Share Skriven 10 Augusti, 2003 128... Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 11 Augusti, 2003 Report Share Skriven 11 Augusti, 2003 127... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 12 Augusti, 2003 Report Share Skriven 12 Augusti, 2003 126 dagar kvar, hoppas, hoppas, hoppas jag kommer före *Èowyn*, annars e det ju en sömnlös natt som väntar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 12 Augusti, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 12 Augusti, 2003 (ändrad) 125 dagar kvar. Ändrad 13 Augusti, 2003 av Greenleaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 12 Augusti, 2003 Report Share Skriven 12 Augusti, 2003 (ändrad) 126... edit: äsch också, det där blev ju pannkaka. grattis caroreion! Ändrad 12 Augusti, 2003 av *Éowyn* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 12 Augusti, 2003 Report Share Skriven 12 Augusti, 2003 hörreni.. Vad använder ni för teknik när ni kollar forumklockan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 13 Augusti, 2003 Report Share Skriven 13 Augusti, 2003 124 dagar kvar... Det här var väl lätt ... För jag kom väl först? Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 13 Augusti, 2003 Report Share Skriven 13 Augusti, 2003 125... kan det här gå vägen nu, med utdelande av chokladsås och vispgrädde, tros... jaja. en som fattar i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 13 Augusti, 2003 Report Share Skriven 13 Augusti, 2003 (ändrad) 125 dagar kvar EDIT: grattis *Èowyn* ! ( mjo, det känns lite surt ) Ändrad 13 Augusti, 2003 av Caroreion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 13 Augusti, 2003 Report Share Skriven 13 Augusti, 2003 Jaha, om man skriver rätt dag så går det ju bra :mad2: Fan va klantig man är då!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 13 Augusti, 2003 Report Share Skriven 13 Augusti, 2003 Synd Zoodiack, nu lät du ju *Èowyn* vinna Någon måste ju stoppa henne från att ta hem det här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 13 Augusti, 2003 Report Share Skriven 13 Augusti, 2003 Synd Zoodiack, nu lät du ju *Èowyn* vinna Någon måste ju stoppa henne från att ta hem det här Ja, men imorrn är det lugnt, då blir det en gruvlig revansch. Klockan här är ställd till sekunden med forumklockan, i cannot fail, I´m invinsible... It´s a sad thing, I can´t handle the truth, It would have sounded like wisdome if it wasn´t for the warning in my heart.... Nu ska jag sova och komma över nattens totala fail! Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 13 Augusti, 2003 Report Share Skriven 13 Augusti, 2003 Synd Zoodiack, nu lät du ju *Èowyn* vinna Någon måste ju stoppa henne från att ta hem det här Ja, men imorrn är det lugnt, då blir det en gruvlig revansch. Klockan här är ställd till sekunden med forumklockan, i cannot fail, I´m invinsible... It´s a sad thing, I can´t handle the truth, It would have sounded like wisdome if it wasn´t for the warning in my heart.... Nu ska jag sova och komma över nattens totala fail! hm, tro inte att efterrätter med banan och glass är mitt enda hemliga vapen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 13 Augusti, 2003 Report Share Skriven 13 Augusti, 2003 Jag fattar inte ett smack av det här. Jo, jag förstår att det räknas ned till premiären, men går forumklockan fel? Kör vi med 23-timmarsdygn? Dewil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg