Achtung Skriven 6 December, 2003 Report Share Skriven 6 December, 2003 http://dyn.tv2.no/webtv/main.do?progId=426...owArchive=false 10 minuter av olika filmklipp från ROTK. Man måste registrera sig men det är gratis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlsson Skriven 6 December, 2003 Report Share Skriven 6 December, 2003 HEJSAN!! Har försökt kolla filmklippen, har registrerat mig. men det kommer upp ett medelande från windows mediaplayer att det inte fungerar är det någon som vet vad det kan vara för fel?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 6 December, 2003 Author Report Share Skriven 6 December, 2003 Du kanske inte har senaste version av Win Media player. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disa Skriven 6 December, 2003 Report Share Skriven 6 December, 2003 Pröva med att öppna din Windows MediaPlayer (måste tydligen vara den senaste, 9) och därifrån öppna följande URL: mms://217.13.7.25/2003-12-05/ringenes_herre__atter_en!42602,W4L!.wmv Det fungerade mycket bättre för mig i alla fall. Och jag har Mac, vilket brukar ställa till problem med WMP. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 6 December, 2003 Report Share Skriven 6 December, 2003 Fy fan, jag sitter och ryser. längtar som innebeng. jag har gåshud ffs. *11 Dagar kvar * ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 8 December, 2003 Moderator Report Share Skriven 8 December, 2003 Ojojoj.... har ju bestämt mig för att se och läsa så mycket jag kan för att inte få för stora förhoppningar innan filmen, men sånt här är ju rena tortyren. Ser riktigt bra ut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 8 December, 2003 Report Share Skriven 8 December, 2003 fan täckta bara kolla de första två minuterena..men d går ju inte att slita sig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 14 December, 2003 Report Share Skriven 14 December, 2003 fan täckta bara kolla de första två minuterena..men d går ju inte att slita sig no shit, jag tänkte med kolla bara lite.. men icke sa nicke. Det vart 3 gånger om . ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.