Scissora Skriven 22 April, 2004 Report Share Skriven 22 April, 2004 (ändrad) Men är det inte så att man lätt bedömer en skådis som bra bara för att personen ifråga har smak nog att välja rätt roller? Skådisen väljer rätt personer att jobba med? Det är Johnny Depp mycket bra på. De filmer han valt att medverka i är alltid intressanta. Ändrad 22 April, 2004 av Scissora Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ockuye Skriven 22 April, 2004 Report Share Skriven 22 April, 2004 Många som nämner att dom vill se Plutonen. Hoppas att det inte är för att Johnny Depp är med i den, för han har bara en ini mini pini roll i filmen. Men Hur som helst är ju filmen iallafall ruggigt bra, så sevärd ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoLoKo Skriven 23 April, 2004 Report Share Skriven 23 April, 2004 (ändrad) Mina favoritfilmer med Depp är helt klart (i tur ordning): Dead Man Arizona Dream The Ninth Gate From Hell Sleepy Hollow Ändrad 23 April, 2004 av MoLoKo Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 24 April, 2004 Report Share Skriven 24 April, 2004 Jag tycker att Johnny Depp spelar bäst när han spelar lite konstig. Som i Pirates of the Caribbean - där var han ju full hela tiden. Jag tycker han är bäst när han håller på så Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albatross Skriven 27 April, 2004 Report Share Skriven 27 April, 2004 Men varför har ingen nämnt Depps prestation i "Before Night Falls"? I denna film spelar han två helt olika roller: transvestit samt hård förhörsledare. Det var särskilt valet av rollen som transvestit som imponerade på mig, jag menar, hur många av dagens "kända" skådespelare hade haft modet att, på helt allvar (i komedier finns det ju en hel del skådespelare som gör det men inte då det gäller drama), klä sig i klänning, smink och högklackat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 27 April, 2004 Report Share Skriven 27 April, 2004 Men varför har ingen nämnt Depps prestation i "Before Night Falls"? I denna film spelar han två helt olika roller: transvestit samt hård förhörsledare. Det var särskilt valet av rollen som transvestit som imponerade på mig, jag menar, hur många av dagens "kända" skådespelare hade haft modet att, på helt allvar (i komedier finns det ju en hel del skådespelare som gör det men inte då det gäller drama), klä sig i klänning, smink och högklackat. han transade även i Ed Wood (1994). David Duchovny från X files hoppade också in som transa i Twin Peaks. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 28 April, 2004 Report Share Skriven 28 April, 2004 Men varför har ingen nämnt Depps prestation i "Before Night Falls"? I denna film spelar han två helt olika roller: transvestit samt hård förhörsledare. Det var särskilt valet av rollen som transvestit som imponerade på mig, jag menar, hur många av dagens "kända" skådespelare hade haft modet att, på helt allvar (i komedier finns det ju en hel del skådespelare som gör det men inte då det gäller drama), klä sig i klänning, smink och högklackat. Brad Pitt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albatross Skriven 29 April, 2004 Report Share Skriven 29 April, 2004 Lestat och Legolas04, visserligen finns det fler "kända" skådespelare än Depp som spelar transvestiter, men många är de inte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 1 Maj, 2004 Report Share Skriven 1 Maj, 2004 Det har vi ju inte sagt heller. Jag kom bara med en till.. typ. --- Är det förresten någon som vet en bra film med Johnny Depp som ni kan vara vänliga och säga mig? Förutom Pirates of the Caribbean. Den filmen har jag fått nog av. Men jag kollade på Once upon a time in Mexico och den filmen tyckte förstås inte jag var bra. Handlingen var lite för knepig för min smak med.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 1 Maj, 2004 Filmstar Report Share Skriven 1 Maj, 2004 Donnie Brasco tycker jag var riktigt bra. Och varför inte gå på bio och se Secret Window? Den verkar inte vara allt för dålig. Sen gillar jag Dead Man av Jim Jarmusch, men om du inte gillar knepiga filmer så kanske det inte är nåt för dig, men den är verkligen annorlunda och sevärd i mina ögon. The Ninth Gate (av Polanski) är ganska mysig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 1 Maj, 2004 Report Share Skriven 1 Maj, 2004 Donnie Brasco tycker jag var riktigt bra. Och varför inte gå på bio och se Secret Window? Den verkar inte vara allt för dålig. Sen gillar jag Dead Man av Jim Jarmusch, men om du inte gillar knepiga filmer så kanske det inte är nåt för dig, men den är verkligen annorlunda och sevärd i mina ögon. The Ninth Gate (av Polanski) är ganska mysig. Det skadar ju aldrig att testa och se på filmerna. Tack för tipsen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albatross Skriven 1 Maj, 2004 Report Share Skriven 1 Maj, 2004 Det har vi ju inte sagt heller. Jag kom bara med en till.. typ. Ok, det kanske blev ett missförstånd, för jag menade inte att ni skulle ha påstått att det fanns många skådespelare som spelade transvestiter Dessutom kan jag rekomendera Sleepy Hollow med Johnny Depp. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 1 Maj, 2004 Report Share Skriven 1 Maj, 2004 Det har vi ju inte sagt heller. Jag kom bara med en till.. typ. Ok, det kanske blev ett missförstånd, för jag menade inte att ni skulle ha påstått att det fanns många skådespelare som spelade transvestiter Dessutom kan jag rekomendera Sleepy Hollow med Johnny Depp. Nej, men jag tror inte det finns många som spelar det heller.. Jag har faktiskt inte sett en enda heller tror jag.. Okey, tack. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ylven Skriven 12 Januari, 2005 Report Share Skriven 12 Januari, 2005 Vet du när filmer som Ils se marièrent et eurent beaucoup d'enfants, Finding Neverland, The Libertine kommer ut i sverige!? Älskar Depp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ireth Skriven 12 Januari, 2005 Author Report Share Skriven 12 Januari, 2005 Alla filmer med Johnny är lika kul att se, men man har ju så klart sina favoriter. Ända sen jag för första gången kollade på imdb om Johnny Depp och Charlie and the chocolatefactory har jag bara velat se den. Boken är skitkul!! Pricken över i:et är att det är Tim Burton som regisserar! En film som dom flesta inte sett är ju Fear and loathing in Las Vegas som är så oerhört kul och bra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.