Ralle-San Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Ralle-San // Jag kommer att lägga ut alla de filmer som jag har dubeltter av på Tradera i helgen. Edward Scissorhands & Jackie Brown är vanliga R2 med enkel disc. Jo det är den Monty Phyton Collection jag har, tyvärr är den inte till salu då jag bara har en . Jo ska fixa lite bra bilder. Okej men ville bara kolla... Jag orkar inte köpa vanliga utgåvor på tradera. Köper helst bara störe utgåvor. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Det var ett par stycker Lorenzo. Det är Julafton snart och jag har några julklappar kvar att inhandla så jag hann inte räkna hur många filmer det var. Själv ligger jag på ungefär 80st Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Det var ett par stycker Lorenzo. Det är Julafton snart och jag har några julklappar kvar att inhandla så jag hann inte räkna hur många filmer det var. Själv ligger jag på ungefär 80st Jag är en sjuk människa... alla pengar går till dvd... Innan samlade jag på VHS, de ligger i flyttkartonger nu. Undrar om man sälja dom??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Det var ett par stycker Lorenzo. Det är Julafton snart och jag har några julklappar kvar att inhandla så jag hann inte räkna hur många filmer det var. Själv ligger jag på ungefär 80st Jag är en sjuk människa... alla pengar går till dvd... Innan samlade jag på VHS, de ligger i flyttkartonger nu. Undrar om man sälja dom??? Hahaha där är vi lika igen. Fast jag har inte fått ner mina VHS i kartonger än. Tror jag ska ställa mina på vinden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Det var ett par stycker Lorenzo. Det är Julafton snart och jag har några julklappar kvar att inhandla så jag hann inte räkna hur många filmer det var. Själv ligger jag på ungefär 80st Jag är en sjuk människa... alla pengar går till dvd... Innan samlade jag på VHS, de ligger i flyttkartonger nu. Undrar om man sälja dom??? Hahaha där är vi lika igen. Fast jag har inte fått ner mina VHS i kartonger än. Tror jag ska ställa mina på vinden. Jasså! Är du oxå en sjuk människa! moahahah PGA platsbrist har jag lånat en bit av min brors källare för att magasinera mina VHS. Det finns en del guldkorn där som jag helt inte vill bli av med. Fast dom är väll i så dålig kvallite att dom inte går att se på om några år Där finns bland annat en ganska tidig film med Matt Dillon som heter Frankie Starlight som är riktigt bra. Har inte hittat den på DVD Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Jasså! Är du oxå en sjuk människa! moahahah PGA platsbrist har jag lånat en bit av min brors källare för att magasinera mina VHS. Det finns en del guldkorn där som jag helt inte vill bli av med. Fast dom är väll i så dålig kvallite att dom inte går att se på om några år Där finns bland annat en ganska tidig film med Matt Dillon som heter Frankie Starlight som är riktigt bra. Har inte hittat den på DVD Att jag är! (på fler än ett sätt) Beställer nog film minst en gång i veckan. När jag flyttade till min nuvarande lägenhet för några år sedan så skulle jag flytta mina filmer. Det var bara en par kvarter. det smartaste vi kom på var att använda skottkärra. Kan säga att vi fick gå några gånger. Har dock också en del guldkorn jag vill bevara samt en del årskrönikor och sånt som jag tänkte försöka lägga över på dvd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Muddy: George Harrison - BangladeshAntar att det är Concert For Bangla Desh, och då undar jag: Är det den nya utgåvan, och i så fall är det limited edition? Är sugen på att köpa den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Jag har uppdaterat mina bilder på min filmsamling som ni kan se HÄR. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
muddy Skriven 23 December, 2005 Report Share Skriven 23 December, 2005 Muddy:George Harrison - BangladeshAntar att det är Concert For Bangla Desh, och då undar jag: Är det den nya utgåvan, och i så fall är det limited edition? Är sugen på att köpa den. Det är den vanliga, första, enkeldisken. Jag har också funderat på limited, men det känns maffigt med 300-400 spänn när jag bara vill se EN extralåt med Dylan som inte finns på den jag redan har. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 23 December, 2005 Report Share Skriven 23 December, 2005 Mmm, jag känner samma angående Limited, får se om jag tycker att jag har råd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 23 December, 2005 Report Share Skriven 23 December, 2005 Lorenzo Lamas lång och härlig Filmlista du hade! Många exakt har du?. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Får man vara så jäkla elak så man får fråga folk vilka filmer som är dvd vilka som är vhs och vilka som är original.. dvs inte inspelade rippade eller nerladdade.. även om det är kul med film så tycker jag personligen inte det är specielt imponerande å ha 198 nerladdade filmer å 2 st köpta.. men men ingen är ju perfekt.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Jag har ungefär bara original. Har tre brända utav 260 filmer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Får man vara så jäkla elak så man får fråga folk vilka filmer som är dvd vilka som är vhs och vilka som är original.. dvs inte inspelade rippade eller nerladdade..även om det är kul med film så tycker jag personligen inte det är specielt imponerande å ha 198 nerladdade filmer å 2 st köpta.. men men ingen är ju perfekt.. Jag håller med dig till fullo. Skulle aldrig få för mig att skriva ner en VHS eller nerladdad film på min filmlista. Det är enbart DVD som gäller och inget annat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 På min lista finns bara orginal dvd samt 1 orginal vhs, den enda jag äger. Nerladdade filmer är fusk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.