Zaixot Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 gör det. Jag är så gott som 100% säker på att det är rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
HyperKiwi Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 (ändrad) Oookej.. Tar väl den här då: Ändrad 18 Juni, 2004 av HyperKiwi Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaixot Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 jaha, nähä. Tror jag får vänta på nästa bild för jag kan inte den här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Dirty Dozen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
HyperKiwi Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Pga ett nybörjar misstag av mig klarade Pilsk den här bilden galant... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
HyperKiwi Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Fick tillåtelse av Pilsk att ta en ny Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaixot Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Ed Wood! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
HyperKiwi Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Jajemen! Zaixot, ta en ny.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaixot Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 okidoki, då väljer jag: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 18 Juni, 2004 Filmstar Report Share Skriven 18 Juni, 2004 (ändrad) Dark City med Kiefer Sutherland på bild ! EDIT: Vill också säga att det givetvis var Young Frankenstein/Det våras för Frankenstein med den sköna Marty Feldman på bilden...Trodde det skulle förvirra lite då bilden är i färg, men filmen svartvit... Pilsk: För att svara på din fråga, så måste du kanske skruva upp ljusstyrkan på monitorn för att se Peter Sellers längst ner i mitten på bilden (som var Being There/Välkommen Mr. Chance Ändrad 18 Juni, 2004 av Czechflash Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaixot Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Correctamundo din tur Czechflash samt en liten fråga. Ska man ange vilken skådis som är på bild också eller räcker det med filmen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 18 Juni, 2004 Filmstar Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Tackar ! Det räcker med filmen, jag såg bara vem det var också, så jag la till det som bonus Ok, här kommer en ny bild (tror den är lite för svår, så två ledtrådar: Den är i färg och är från 80-talet): Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 (ändrad) Fick tillåtelse av Pilsk att ta en ny Är det Bengt Magnusson där till höger? Har ingen aning om bilden ovan.. Ändrad 18 Juni, 2004 av Off The Ground Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaixot Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Är det Bengt Magnusson där till höger? Elakt men roligt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 Fick tillåtelse av Pilsk att ta en ny Är det Bengt Magnusson där till höger? Har ingen aning om bilden ovan.. Va? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.