Hawa!i Skriven 4 April, 2004 Report Share Skriven 4 April, 2004 Detta kanske inte alls kommer att funka... någon kanske redan har startat en sånn här tråd...det är nog ganska lätt att fuska..men jag försöker ändå.. =) Vilken film kommer denna bilden ifrån? Försök nu att vara så ärliga som möjligt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 4 April, 2004 Report Share Skriven 4 April, 2004 Försök nu att vara så ärliga som möjligt Okej... jag har ingen aning Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 4 April, 2004 Report Share Skriven 4 April, 2004 Battle Royale, med ärlighet i rösten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 4 April, 2004 Author Report Share Skriven 4 April, 2004 (ändrad) Självklart är det Battle Royale....du är nu berättigad att ladda upp en ny bild om du vill... Ändrad 4 April, 2004 av Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
phatzui Skriven 4 April, 2004 Report Share Skriven 4 April, 2004 att man ska vara för sen :\ såg den ju för 3:e gången häromdagen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 4 April, 2004 Report Share Skriven 4 April, 2004 mm. den här är nog lite svårare dock. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 4 April, 2004 Report Share Skriven 4 April, 2004 (ändrad) det är nog ganska lätt att fuska Hurdå? Om något så är det svårt att fuska väl? På Tofus bild gissar jag på Schindlers List... Eller vänta... X-Men Ändrad 4 April, 2004 av Pilsk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 5 April, 2004 Report Share Skriven 5 April, 2004 neh det går att fuska om personen som lägger ut bilden är klantig. men så är det inte i mitt fall. haha! så kör på tills ni ser vad det är.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 5 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 5 April, 2004 (ändrad) Skulle bara säga att jag gillar den här idén, som mig veterligen är helt ny. Nja, det kan vara ganska lätt att fuska. Om man använder länkning av bilder så är det ju bara att gå in på sidan där bilden ligger. Annars kan man ju kolla på filnamnet. Kan ju vara t ex darkwater13.jpg... vilket gör det hela ganska lätt. Men, som sagt, fuska ska man inte göra. Det bästa är att göra som Tofu, dvs bifoga bilden, vilket gör filnamnet intetsägande. Tofu: Det är fel, men jag gissar ändå på Jules och Jim. Ändrad 5 April, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 5 April, 2004 Author Report Share Skriven 5 April, 2004 Det bästa är att göra som Tofu, dvs bifoga bilden och göra filnamnet intetsägande. Ursäkta om man är lite trög... Men exakt hur gör man som Tofu har gjort? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 5 April, 2004 Report Share Skriven 5 April, 2004 Här! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 5 April, 2004 Author Report Share Skriven 5 April, 2004 Nja, det kan vara ganska lätt att fuska. Om man använder länkning av bilder så är det ju bara att gå in på sidan där bilden ligger. Annars kan man ju kolla på filnamnet. Kan ju vara t ex darkwater13.jpg... vilket gör det hela ganska lätt. Eftersom det finns folk som inte vet hur man skulle kunna fuska på det här så va det kanske lite dumt att säga exakt hur man skulle kunna göra.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 5 April, 2004 Author Report Share Skriven 5 April, 2004 Jaha...så trög man kan vara.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 5 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 5 April, 2004 Nja, det kan vara ganska lätt att fuska. Om man använder länkning av bilder så är det ju bara att gå in på sidan där bilden ligger. Annars kan man ju kolla på filnamnet. Kan ju vara t ex darkwater13.jpg... vilket gör det hela ganska lätt. Eftersom det finns folk som inte vet hur man skulle kunna fuska på det här så va det kanske lite dumt att säga exakt hur man skulle kunna göra.. He he, men jag skrev också hur man skulle göra för att det inte skulle gå att fuska. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 5 April, 2004 Author Report Share Skriven 5 April, 2004 Nja, det kan vara ganska lätt att fuska. Om man använder länkning av bilder så är det ju bara att gå in på sidan där bilden ligger. Annars kan man ju kolla på filnamnet. Kan ju vara t ex darkwater13.jpg... vilket gör det hela ganska lätt. Eftersom det finns folk som inte vet hur man skulle kunna fuska på det här så va det kanske lite dumt att säga exakt hur man skulle kunna göra.. He he, men jag skrev också hur man skulle göra för att det inte skulle gå att fuska. hehe..ok.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.