Filmstar Czechflash Skriven 29 April, 2011 Filmstar Report Share Skriven 29 April, 2011 Kan det vara Sunrise: A Song of Two Humans ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 29 April, 2011 Report Share Skriven 29 April, 2011 Kan det vara Sunrise: A Song of Two Humans ? Stämmer bra! Kanske lite för lätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 11 Augusti, 2011 Report Share Skriven 11 Augusti, 2011 Här kommer en ny bild: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 Augusti, 2011 Moderator Report Share Skriven 12 Augusti, 2011 Hm, nåt gör att jag inte kan se din bild... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Augusti, 2011 Filmstar Report Share Skriven 12 Augusti, 2011 Hm, nåt gör att jag inte kan se din bild... Jag kan se den, men vet ändå inte svaret. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Skriven 12 Augusti, 2011 Report Share Skriven 12 Augusti, 2011 Mat i Syn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 14 Augusti, 2011 Report Share Skriven 14 Augusti, 2011 Mat i Syn Korrekt! Din tur Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Skriven 15 Augusti, 2011 Report Share Skriven 15 Augusti, 2011 Ny bild: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Skriven 1 Oktober, 2011 Report Share Skriven 1 Oktober, 2011 Det har gått över en månad så det är kanske dags för en saftig ledtråd? Det är en film regisserad av en fransyska som har varit regiassistent åt både Wim Wenders och Jim Jarmusch. Den är både ultrarealistisk och i mellan åt suggestiv, och huvudpersonen är bosatt i Schweiz. Någon? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 2 Oktober, 2011 Filmstar Report Share Skriven 2 Oktober, 2011 Inget jag sett eller känner till tyvärr... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Skriven 5 Oktober, 2011 Report Share Skriven 5 Oktober, 2011 Verkar inte vara så många som sett den tyvärr. Men jag ser att wst har betygsatt den på ft. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 6 Oktober, 2011 Report Share Skriven 6 Oktober, 2011 Jag chansar på ”The Intruder” (2004). Är den bra? Jag köpte den på dvd för ett tag sedan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Skriven 7 Oktober, 2011 Report Share Skriven 7 Oktober, 2011 Det stämmer, Spög. För övrigt är det en mycket bra film, definitivt en kandidat till min topp hundra lista. Fotot är magnifikt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.