Ralle-San Skriven 23 Maj, 2005 Report Share Skriven 23 Maj, 2005 Silver fang kanske??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zen Skriven 24 Maj, 2005 Report Share Skriven 24 Maj, 2005 Det är silverfang. Jag har en kompis som är ultra geek på just den serien, äger mangan, filmerna i versionen som dom släpptes först i, samlar boxen och ett antal posters. Jag vet att det är Silverfang. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Besserwisser Skriven 24 Maj, 2005 Report Share Skriven 24 Maj, 2005 Ja det är Silver Fang.. Jag älskar också Silver Fang ända sen jag var liten.. Oj vad glad jag blev när den oklippta verisionen kom ut på Dvd Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zen Skriven 24 Maj, 2005 Report Share Skriven 24 Maj, 2005 Har sett hela i ett streck, alla 8.5 timmarna. Kan inte säga att det var dåligt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Besserwisser Skriven 28 Maj, 2005 Report Share Skriven 28 Maj, 2005 Nej för det är de bästa mangafilmerna som finns! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 26 Juni, 2005 Report Share Skriven 26 Juni, 2005 (ändrad) fel tråd =) Ändrad 26 Juni, 2005 av Puffie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 26 Juni, 2005 Report Share Skriven 26 Juni, 2005 Turen är fri! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 26 Juni, 2005 Report Share Skriven 26 Juni, 2005 ok, har ju endå inget bättre för mig så..... på framsiden springer en tjej med urringning och stora bröst, hon springer ifrån ett stort djur och under henne står filmrubriken i röd text. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 28 Juni, 2005 Author Report Share Skriven 28 Juni, 2005 Det skulle inte förvåna mig om det är den erotiska B-skräckisen The Beast som jag har liggandes här någonstans i garderoberna... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 28 Juni, 2005 Report Share Skriven 28 Juni, 2005 näe, det är ett undervattensdjur, nu vart de lätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 29 Juni, 2005 Report Share Skriven 29 Juni, 2005 Är det Hajen kanske. Finns det inte ett omslag där någon tjej flyr från hajen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 30 Juni, 2005 Report Share Skriven 30 Juni, 2005 du är inne på rätt spår men hajen är det tyvvär inte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 30 Juni, 2005 Report Share Skriven 30 Juni, 2005 Kan det möjligen vara Deep Blue Sea ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 30 Juni, 2005 Report Share Skriven 30 Juni, 2005 Deep blue see kan det möjligen vara Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 30 Juni, 2005 Report Share Skriven 30 Juni, 2005 En man går mot en svart väska i ett vinterlandskap. Till höger syns ett staket och filmen titel står med stora röda bokstäver högst upp på omslaget. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.