Filmstar Czechflash Skriven 5 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 5 Februari, 2005 Haha, jag har ju sett A Better Tomorrow, men trodde det var en tidigare film. Där ser man. Angående den nya bilden vet jag vilken det är, men frågan är om jag kommer på vad den heter... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 5 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 5 Februari, 2005 Ah, jag tror jag kom på vad den heter. Är det inte Enemy Mine ? Har inte sett den, men omslaget känner jag mycket väl till av någon anledning, hehe. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 6 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 6 Februari, 2005 Helt rätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 6 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 6 Februari, 2005 Ok, jag var tvungen att komprimera filen den del för att kunna ladda upp den, men det ska integöra så stor skillnad. 1.bmp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 7 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 7 Februari, 2005 (ändrad) Någon måste känna igen vilken film det är. Det är en debutfilm och gick på SVT för ett tag sedan i en serie. Den är från 80-talet. Ändrad 7 Februari, 2005 av Czechflash Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 7 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 7 Februari, 2005 Åh vad korkade jag är. det är ju klart att det är Blood simple. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 7 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 7 Februari, 2005 Det blev för enkelt... Men det är rätt. Mycket bra film och ett coolt omslag, tycker jag iaf. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 7 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 7 Februari, 2005 Det har du rätt i, Czechie. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 7 Februari, 2005 Report Share Skriven 7 Februari, 2005 Kan det vara One Missed Call? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 7 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 7 Februari, 2005 Kan det vara One Missed Call? <{POST_SNAPBACK}> Ja, det stämmer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 kör en ny, eftersom off The Ground inte verkar vara intreserad: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 9 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Har inte sett den, men kan det vara Kagemusha ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 10 Februari, 2005 Report Share Skriven 10 Februari, 2005 Har inte sett den, men kan det vara Kagemusha ? det är rätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Besserwisser Skriven 10 Februari, 2005 Report Share Skriven 10 Februari, 2005 det verkar va populärt med Japanska filmframsidor kan inte chechflash lägga upp en ny? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 10 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 10 Februari, 2005 Oj, två chansningar i rad som gått hem, där ser man. Lägger upp en ny bild inom kort. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.