Ralle-San Skriven 22 Februari, 2005 Report Share Skriven 22 Februari, 2005 Snacka med Green på msn och han sa att det var fel men han kanske luras, trodde med på Tenenbaums. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 22 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 22 Februari, 2005 Fel, fel, fel. I Life Aquatic har han inte cancer. Kan säga att det är en mycket bra asiatisk film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 22 Februari, 2005 Report Share Skriven 22 Februari, 2005 Ikiru kanske ?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 22 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 22 Februari, 2005 Ikiru kanske ?? <{POST_SNAPBACK}> Duktigt, Ikiru - Att leva av Kurosawa är rätt svar. Din tur Puffie. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 24 Februari, 2005 Report Share Skriven 24 Februari, 2005 (ändrad) har tyvärr inte sett Ikiru - Att leva än, men läst på dvd-baksidan några gånger En stor ledare håller på att dö, för att "rikets" fiender inte ska anfalla så hittar de en dubbelgångare och ser till att fienderna tror att ledaren lever och då vågar fienderna inte anfalla. Ändrad 24 Februari, 2005 av Puffie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 24 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 24 Februari, 2005 Möjligtvis Kagemusha? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 24 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 24 Februari, 2005 Möjligtvis Kagemusha? <{POST_SNAPBACK}> Fan att man e så morrontrött...Jag tror också att Kagemusha är rätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 24 Februari, 2005 Report Share Skriven 24 Februari, 2005 Jag tänker på Merlin men jag vet inte, minns inte vad den handlade om men var de inte nån fejk kung i den? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 24 Februari, 2005 Report Share Skriven 24 Februari, 2005 Möjligtvis Kagemusha? javisst, det är rätt Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_Flash Skriven 24 Februari, 2005 Report Share Skriven 24 Februari, 2005 En man får reda på att han har cancer och endast sex månader kvar att leva. Chockad över beskedet försöker den gamle mannen att få kontakt med sin son som han har avskärmat sig ifrån sen hustruns död. <{POST_SNAPBACK}> Jag tor det är Mangnolia. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 24 Februari, 2005 Report Share Skriven 24 Februari, 2005 Jack Flash: Ehm... vi har redan svarat på den... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 24 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 24 Februari, 2005 Jack Flash: Ehm... vi har redan svarat på den... <{POST_SNAPBACK}> hehe när nån redan har svarat rätt så är det försent för andra att svara sen, man får istället svara på den nya frågan som ställs av personen som svarade rätt på den förra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 25 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 25 Februari, 2005 Det är Greenleaf's tur........ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 27 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 27 Februari, 2005 Okej eftersom Greenleaf aldrig vill ta sina göra själv så tar jag en till..... Eftersom den här tråden har kommit av sig lite tar jag en lätt.... När en rymdexpedition misslyckas innan den ens påbörjats vill männen bakom expeditionen iscensätte alltihop. Efter att austronauterna vägrat att göra detta tvingas de fly från de som ville fejka hela resan, eftersom de tänker döda austronauterna så att de inte ska kunna avslöja något..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 28 Februari, 2005 Report Share Skriven 28 Februari, 2005 Jag har absolut ingen aning om vad det kan vara för film så därför chansar jag bara på nån rymdfilm som jag inte ens har sett... Vem vet... Det kan ju vara rätt Mission to Mars? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.