Snoopy Skriven 20 Juli, 2006 Report Share Skriven 20 Juli, 2006 Tydligen ingen som ens ville försöka. Eftersom jag inte orkar ge er ledtrådar så lägger jag bara upp en ny: --Max Cady!-- Filmen ovan var förresten The Notebook. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 20 Juli, 2006 Report Share Skriven 20 Juli, 2006 Möjligtvis Cape Fear! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 20 Juli, 2006 Report Share Skriven 20 Juli, 2006 ...Och det var helt rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 21 Juli, 2006 Report Share Skriven 21 Juli, 2006 Hank Quinlan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 21 Juli, 2006 Report Share Skriven 21 Juli, 2006 En djävulsk fälla? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 22 Juli, 2006 Report Share Skriven 22 Juli, 2006 Nej Touch of Evil Ibland går dessa svenska översättningarna mig på nerverna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 22 Juli, 2006 Report Share Skriven 22 Juli, 2006 Jag fortsätter med: Peter Warne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 25 Juli, 2006 Report Share Skriven 25 Juli, 2006 Jag fortsätter med: Peter Warne Gått tre dar utan svar så jag avslöjar det nu: det är Clark Gable i Det hände en natt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 25 Juli, 2006 Report Share Skriven 25 Juli, 2006 Då tar jag mig friheten. David Kleinfeld Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 26 Juli, 2006 Report Share Skriven 26 Juli, 2006 Måste vara Sean Penns sköna karaktär i Carlito's Way. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 26 Juli, 2006 Report Share Skriven 26 Juli, 2006 Måste vara Sean Penns sköna karaktär i Carlito's Way. Absolut! En ruggigt bra film med skön Penn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 26 Juli, 2006 Report Share Skriven 26 Juli, 2006 Absolut! En ruggigt bra film med skön Penn Oja det är det verkligen. Då fortsätter jag med: Joe Buck Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 26 Juli, 2006 Report Share Skriven 26 Juli, 2006 Oja det är det verkligen. Då fortsätter jag med: Joe Buck Det må väl vara Jon Voight i Midnight Cowboy. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 26 Juli, 2006 Report Share Skriven 26 Juli, 2006 Såklart det är rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 27 Juli, 2006 Report Share Skriven 27 Juli, 2006 Såklart det är rätt! Vajert, här kommer nästa: Eli Cash Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.