Bleichman Skriven 14 Januari, 2006 Report Share Skriven 14 Januari, 2006 Jag köper i princip all amina filmer på amazon.co.uk, gratis frakt och så kommer de och ringer på dörren (porttelefonen) med dvderna ca en dag efter jag beställt dem – är rätt trevligt. Har aldrig gillat ginza, vet inte riktigt varför.. Och slutade handla på på svenska internetbutiker när jag upptäckte att de hade andra och mindre snygga BtVS&AtS-omslag än de i UK (töntigt jag vet).. men torskar du aldrig på tull och moms. När jag beställde med polarn så torskade han rejält på det så det bidde ganska dyrt. Nu gjorde han i o f s en ganska saftig beställning Amazon.co.uk är engelskt så det är nog ingen risk. Jag beställer också därifrån då och då utan att råkat på tull. Är ingen tull inom EU såklart. Mitt nästa inköp blir på www.deepdiscountdvd.com. Dom har en saftig criterion rea där man kan köpa criterions för runt 20 dollar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegguth Skriven 25 Januari, 2006 Report Share Skriven 25 Januari, 2006 Idag köpte jag Bomber med Bud Spencer på CDON för 89 spänn. Frakten fick jag gratis tack vare veckans gratiskod på CSN-kortet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 26 Januari, 2006 Report Share Skriven 26 Januari, 2006 Idag köpte jag Bomber med Bud Spencer på CDON för 89 spänn. Frakten fick jag gratis tack vare veckans gratiskod på CSN-kortet Kanske du ska skriva här istället: http://www.filmsnack.se/index.php?showtopic=390 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 29 Januari, 2006 Report Share Skriven 29 Januari, 2006 Jag köper i princip all amina filmer på amazon.co.uk, gratis frakt och så kommer de och ringer på dörren (porttelefonen) med dvderna ca en dag efter jag beställt dem – är rätt trevligt. Har aldrig gillat ginza, vet inte riktigt varför.. Och slutade handla på på svenska internetbutiker när jag upptäckte att de hade andra och mindre snygga BtVS&AtS-omslag än de i UK (töntigt jag vet).. Har de verkligen fraktfritt? Jag har hittills bara handlat från tredje part så jag hade faktiskt ingen aning om detta, låter ju väldigt bra. Som play med andra ord. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 16 April, 2006 Report Share Skriven 16 April, 2006 Jag köper oftast filmer från Discshop.se för där är jag guldkund och behöver därför inte betala frakt. Men om jag är inne på Videomix eller något annat ställe och hittar en bra film så köper jag den direkt. Men internet är enklare. Sen att man får filmerna man beställt dagen efter om man beställer före kl16 är ju schysst också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 16 April, 2006 Report Share Skriven 16 April, 2006 Jag väljer främst Discshop om jag ska handla på nätet som har bra priser och man får varorna fort. Andra fall på nätet så brukar jag fynda filmer på Dvdforum och Tradera och då är de oftast mer lyxiga utgåvor och boxar. Annars så brukar jag åka till Movieline i göteborg och stor handla när jag inte är lat.. Mycket roligare att åka dit och leta bland alla högar med billiga filmer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilla My Skriven 20 Maj, 2006 Report Share Skriven 20 Maj, 2006 Ja för min del bli det på: www.discshop.se www.ginza.se www.cdon.com www.tradera.com Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ijanson Skriven 6 Juni, 2006 Report Share Skriven 6 Juni, 2006 Ta en titt på www.dvdsajter.se om ni behöver förslag till var man kan köpa DVD-filmer. Där finns en lista över svenska DVD-butiker med lite info om leveransvillkor m.m. Det är rätt kul att botanisera bland de mer udda butikernas filmutbud. Det finns alla möjligheter att vidga den egna uppfattningen om vad som är bra film! IJ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky_star Skriven 5 Juli, 2006 Report Share Skriven 5 Juli, 2006 Inte på dvdstockholm iallafall där beställde jag en film i januari den har man fortfarande ej fått. = skit affär! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonsson_ted Skriven 24 December, 2006 Report Share Skriven 24 December, 2006 Jag köper filmer på Siba eller elgiganten men helst elgiganten! för det är billigast där. Men jag säger bara: köp inte film på onoff! det är dyrast där! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 25 December, 2006 Report Share Skriven 25 December, 2006 discshop cdon (ibland) play.com - mycket bra sida! stort sortiment och bra priser och fraktfritt. axelmusic.com - här köper jag oftast Criterions utgåvor. oxå mycket bra sida. yesasia.com - om man söker asiatisk film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 December, 2006 Filmstar Report Share Skriven 25 December, 2006 NoName: Det är väl inte fraktfritt längre på Play.com ? Eller är det så att man kan kringgå det genom att välja en annan valuta än Pund (Euro) ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Skriven 28 December, 2006 Report Share Skriven 28 December, 2006 NoName: Det är väl inte fraktfritt längre på Play.com ? Eller är det så att man kan kringgå det genom att välja en annan valuta än Pund (Euro) ? Jag har inte märkt något. Jag kör med Euro. och det har inte tillkommit något annat än priset för filmerna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunbar Skriven 28 December, 2006 Report Share Skriven 28 December, 2006 Som NoName säger, Euro går utmärkt (eller rättare sagt, man måste välja Euro) och priset blir i stort sett detsamma. Andra bra butiker för R2 är The Hut och Blah. Vad gäller R1 tycker jag att DVD Pacific är överlägset bäst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soda Skriven 6 Februari, 2007 Report Share Skriven 6 Februari, 2007 Ginza och Discshop. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.