KurosawaLeoneKubrick Skriven 18 April, 2006 Report Share Skriven 18 April, 2006 Här har vi en riktig go serie som jag hoppas släpps på dvd småningom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 18 April, 2006 Filmstar Report Share Skriven 18 April, 2006 Vet att jag såg några delar av serien. Det är iaf Don Johnson i huvudrollen (till höger). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 19 April, 2006 Author Report Share Skriven 19 April, 2006 Och det måste vara antingen Cheech Marin eller Ron Jerremy till vänster Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 19 April, 2006 Report Share Skriven 19 April, 2006 Serien heter Nash Bridges och gick på 4an för något år sedan. Och killen till vänster är "indeed" Cheech Marin ... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 19 April, 2006 Report Share Skriven 19 April, 2006 Nash Bridges är rätt. BTW: Den gick på 3:an. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 19 April, 2006 Author Report Share Skriven 19 April, 2006 Serien heter Nash Bridges och gick på 4an för något år sedan. Och killen till vänster är "indeed" Cheech Marin ... *ooops* och jag som skämtade.. där ser man! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 19 April, 2006 Report Share Skriven 19 April, 2006 Borde inte vara speciellt svår: Ledtråd: Kolla nog på bilden och lägg märke till detaljerna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 20 April, 2006 Report Share Skriven 20 April, 2006 Helt enkelt V? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 20 April, 2006 Report Share Skriven 20 April, 2006 Helt enkelt V? Yepp. Tror jag underskattar de flesta här. Borde börja komma på lite svårare grejer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 20 April, 2006 Report Share Skriven 20 April, 2006 Denna är nog också väldigt lätt för de flesta: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 20 April, 2006 Report Share Skriven 20 April, 2006 Cheers! j/k Frasier förstås. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 21 April, 2006 Report Share Skriven 21 April, 2006 Japp, rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 21 April, 2006 Report Share Skriven 21 April, 2006 Någon annan får gärna fortsätta... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 21 April, 2006 Report Share Skriven 21 April, 2006 Då tar jag åt mig äran Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 21 April, 2006 Author Report Share Skriven 21 April, 2006 Jordan rättsläkaren? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.