Moderator Manetheren Skriven 21 Februari, 2006 Moderator Report Share Skriven 21 Februari, 2006 NÄsta: Men LL då, din egotrippade mupp! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 21 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 21 Februari, 2006 Hmmm svårt det där. hmmm Falcon Crest kanske Javisst!!! Lorenzos genombrott!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Februari, 2006 Report Share Skriven 21 Februari, 2006 En ny dådå Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Februari, 2006 Report Share Skriven 21 Februari, 2006 Varuhuset? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 21 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 21 Februari, 2006 Vafasen att jag inte han med!!! Det är ju Manaaaageeeen på bild ju!!! ruggit bra serie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Februari, 2006 Report Share Skriven 21 Februari, 2006 Vafasen att jag inte han med!!! Det är ju Manaaaageeeen på bild ju!!! ruggit bra serie Japp det var en favorit. Och huga vad kär jag var i dottern i serien hmm Sara tror jag hon hette där va? Plox your up next Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 23 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 23 Februari, 2006 Verkar som om plox inte vill få fart på tråden så jag lägger in en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 Februari, 2006 Report Share Skriven 23 Februari, 2006 Hmm var inte det där den där norsksvenska serien. Eller den kanske var norsk och Brömsen var med bara Kommer inte riktigt ihåg vad den hette. Drar till med Röd snö. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 24 Februari, 2006 Hmm var inte det där den där norsksvenska serien. Eller den kanske var norsk och Brömsen var med baraKommer inte riktigt ihåg vad den hette. Drar till med Röd snö. Stämmer bra det! en riktig otäcking! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 Februari, 2006 Report Share Skriven 24 Februari, 2006 Jaaaaaa! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 25 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Beverly hills? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Februari, 2006 Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Beverly hills? Nope det är en serie som gick för några år sedan med Bla Tom skerrit Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Februari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Ah, den serien kollade jag på, en mycket bra serie. Picket Fences hette den på engelska. Don Cheadle var även med. Har för mig att de endast visade en eller två säsonger på svensk tv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Februari, 2006 Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Ah, den serien kollade jag på, en mycket bra serie. Picket Fences hette den på engelska. Don Cheadle var även med. Har för mig att de endast visade en eller två säsonger på svensk tv. Det är korrekt. vart orolig att det ännu en gång var en serie som bara jag sett. Gillade den skarpt minns jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Februari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Kommer du ihåg vad den hette på svenska ? Kanske inte hade någon svensk titel... Här kommer nästa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.