Hartigan Skriven 21 April, 2006 Report Share Skriven 21 April, 2006 Jordan rättsläkaren? Fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinterriket Skriven 21 April, 2006 Report Share Skriven 21 April, 2006 C.S.I ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 21 April, 2006 Report Share Skriven 21 April, 2006 C.S.I ? Fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 21 April, 2006 Filmstar Report Share Skriven 21 April, 2006 Har inte sett serien, men Mordkommisionen kanske ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 21 April, 2006 Report Share Skriven 21 April, 2006 Haha... nej. Anthony LaPaglia har huvudrollen och det är en känd serie. Nu är jag snäll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 22 April, 2006 Filmstar Report Share Skriven 22 April, 2006 Ingen aning, men jag tyckte jag kände igen kvinnan på bilden från någon serie jag zappat förbi ett par gånger. Blandar ihop alla serier som ser likadana ut, så jag drar till med Uppdrag mord. Som sagt, har inte sett dem så jag vet inte ens om de är svenska, danska, amerikanska etc, Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 Tror den heter Brottskod: nånting.. eller nåt sånt. Har gått/går på 1an eller 2an för ett tag sen. Nu har de väl fått råd med bättre serier, bör man väl tro.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 Brottskod: Försvunnen Och Czech fortsätter sina chansningar på Mordkommisionen:D Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 Korrekt, Ingo. En mycket bra serie som ni bör se. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 Brukar se den när jag kommer ihåg det. Rätt bra. Inget utöver det vanliga men lagom underhållning och lagom spännande. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 Hm, sättet personen skurit upp offret på kinderna påminner om "The Carver" i Nip/Tuck, kan det vara så? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 Hm, sättet personen skurit upp offret på kinderna påminner om "The Carver" i Nip/Tuck, kan det vara så? Hjomenvisst. var lite väl lätt kanske Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 Inte så lätt faktiskt med tanke på att jag inte minns den scenen alls och att Carver i första tag utför döden på kvinnor... Ny; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 haha. den där serien var det lääänge sedan man såg. Handlade om massa dinosaurier. Kommer inte ihåg vad den heter dock. Kanske inte ens är den jag tänker på.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 hette den inte helt enkelt Dinosaurier typ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.