Filmstar Jojje Skriven 29 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 29 Januari, 2006 Ingster: "Tyvärr" är det den tredje säsongen. Jag började kolla förra säsongen som SVT visade för nåt år sen. Tidigare har även första säsongen visats men då missade jag den. Uppskattade serien väldigt mycket även fast jag inte sett första säsongen. Det har snackats om att SVT ska visa de tidigare säsongerna i repris nån gång. The Wire på SVT. EDIT: Såg nu att Rakii svarat och som han säger så går det ju att få tag på serien på DVD, men det är klart det är ju kul att se den "live", så att säga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 29 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 29 Januari, 2006 Ja, jag har hört gott om serien av en kompis tidigare, men har alltså aldrig sett något avsnitt. Får se om jag försöker få tag på serien så småningom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 30 Januari, 2006 Author Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Ja, jag har hört gott om serien av en kompis tidigare, men har alltså aldrig sett något avsnitt. Får se om jag försöker få tag på serien så småningom. Kan det vara Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Haha, visst är den lite kultig ! Kollade en del på den när man var yngre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 30 Januari, 2006 Author Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Ja, V var min favvo när jag var 10 år. Den var ju så jäkla bra! Okej, nästa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 30 Januari, 2006 Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Twin Peaks Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 30 Januari, 2006 Author Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Twin Peaks Javisst! En av de bättre som någonsin har gått! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 30 Januari, 2006 Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Twin Peaks är gudomligt bra, har lite att göra på jobbet idag så jag slänger upp en ny då; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Skulle kunna vara Seinfeld. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 30 Januari, 2006 Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Skulle kunna vara Seinfeld. Helt rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Då kommer här en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 30 Januari, 2006 Report Share Skriven 30 Januari, 2006 24? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 30 Januari, 2006 24? Yes, med coole Xander Berkeley. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 30 Januari, 2006 Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Vad har vi här då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 30 Januari, 2006 Drar till med 24 säsong 4, kanske ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.