Jesper Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 jag känner mig väldigt manad! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Kungen av Queens, ganska kul serie... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Haha, Kevin James är kung! En rolig serie som man bör se. Ser alltid den och That 70s Show Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 7 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Haha, Kevin James är kung! En rolig serie som man bör se. Ser alltid den och That 70s Show Jodå, samma här Hartigan. Perfekt när man kommer hem från jobbet. Synd bara att de slängt in tredje klotet från solen bara för den är faaan inte rolig... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Lorre: Nej, den känns inte lika bra som de andra två. Den är lite smårolig ibland. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Jarå vardags eftermiddagarna på tv 4 kollar man alltid på. Först king of queens, sen tredje klotet från solen och sen that 70's show. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Klart Kung av Queens är rätt. En av de bästa serierna på tv tycker jag. Tycker alla ska se det idag 16.55. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Tycker alla ska se det idag 16.55.Självklart! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Jag kommer definitivt att bänka mig i soffan, som vanligt. Det var riktigt roligt igår när de skulle förnya sina bröllopslöften och Doug ville ha en apa som lämnade över ringen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Dags för nästa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 My name is earl Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Sjäkvklart. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Lite OT, men när börjar serien sändas i Sverige? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Lite OT, men när börjar serien sändas i Sverige? Nu på torsdag, 22:30 på trean. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 7 Februari, 2006 Report Share Skriven 7 Februari, 2006 Lite OT, men när börjar serien sändas i Sverige? Nu på torsdag, 22:30 på trean. Så snart? På TV3.se står det "Kommer snart på TV3" och i en reklamsnutt för ett par dagar sen stod det också "Kommer snart"... Du har nog fel datum för på torsdag visas Insider på TV3 mellan 22.00 - 23.00.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.