woozie Skriven 5 Februari, 2006 Report Share Skriven 5 Februari, 2006 E.R? (Cityakuten) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 5 Februari, 2006 Report Share Skriven 5 Februari, 2006 Givetvis. min favoritserie och "Rocket" Romano är en saknad karaktär. Som tur är så är han fortfarande medi några avsnitt av repriserna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 5 Februari, 2006 Report Share Skriven 5 Februari, 2006 Den här bilden är från en serie på MTV som det tyvärr bara sändes en säsong av... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 5 Februari, 2006 Report Share Skriven 5 Februari, 2006 Inte Igen! Fy på mig själv!... Snoop Dog Hizzle Fizzle Dizzle ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 5 Februari, 2006 Report Share Skriven 5 Februari, 2006 Snoop Dog Hizzle Fizzle Dizzle ?Haha, låt gå.Serien heter Doggyfizzle Televizzle... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 5 Februari, 2006 Report Share Skriven 5 Februari, 2006 Visste att det var något åt det hållet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 Samma sak igen! Jag vet exakt vad det är för serie men kommer inte namnet... Komediserie som går på TV3, handlar om en familj där 2 av dem är lärare på en skola.. Väldigt störande att jag vet exakt vad det är men ändå inte... Chansar på att den heter 8 simple rules? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 Och Ritter är inte längre med i serien eftersom han är avliden. Numera är det David Spade som står för det manliga humoristiska i serien. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 8 Simple Rules är rätt svar. John Ritter dog i verklighet och även i serien efter att ha avklarat 3 avsnitt in i säsong 2. Blev totalt 3 säsonger. David Spade och James Garner tog över som större skådisar efter Ritter. Måste säga att serien höll inte i närheten samma klass efter Ritters bortgång. Men, nte helt tokiga 3 säsonger ärligt talat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 OZ ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 Självklart! Med den coole Keller på bild! (Fast det är lite mesigt att han är bög, men iofs är ju nästan alla på Oz det...:-/) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 Nästa serie är en favorit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 Jims värld, en väldigt rolig serie. Jag överlåter turen till den som känner sig manad... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 6 Februari, 2006 Report Share Skriven 6 Februari, 2006 Jims värld, en väldigt rolig serie. Jag överlåter turen till den som känner sig manad... Rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.