Jump to content

Gissa vilket TV-Program fotot är hämtat från

Lorenzo Lamas

Rekommenderade inlägg

• Svar 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Är det en karaktär ur serien eller ett foto från serien??? INGO, du är kanske ute på hal is när du kanske bara lägger in en bild på en snubbe och inte en händelse... eller har jag fel? Det är möjligt att det är hämtat ur serien, men jag har enväldig makt att bestämma för jag startade tråden :up::lol::up::lol::D:P:up:

för övrigt har jag fasen inte en susning vad det är för nått....

Är det en karaktär ur serien eller ett foto från serien??? INGO, du är kanske ute på hal is när du kanske bara lägger in en bild på en snubbe och inte en händelse... eller har jag fel? Det är möjligt att det är hämtat ur serien, men jag har enväldig makt att bestämma för jag startade tråden :up::lol::up::lol::D:P:up:

för övrigt har jag fasen inte en susning vad det är för nått....

Jajaja mycket gnäll och ingen ficklampa. Jag hittade fan ingen bra bild direkt serien men det var vad jag fann när jag sökte på seriens namn och tänkte att man skulle känna igen snubben. Kan inte påstå att min förra bild var en direkt händelse heller.

Jag lägger in en bild till från samma (faktiskt) serie då

andyg2.jpg

Har man sett denna serie så bar man ta den om man parar ihop de två bilder jag lagt in. Gick i mitten av 90 talet tror jag. Ganska sent på kvällarna då den innehöll en del naket. Och det var faktiskt en komediserie.

Fan tänker du efter LL så har du nog sett den. Czech som diggar gamla svartvita rullar borde diggat den här serien :D

Har för mej att serien gick på SVT.Innehöll mycket svartvita klipp från gamla filmer som visar huvudrollsinnehavarens tankereaktioner i olika situationer. Innehöll en del naket vill jag minnas. Älskade den serien. :P

Haha jodu Harty du var nog inte gammal när den här serien gick. :)

Ja Lorenso du borde sett den nån gång.

Lika bra jag säger det för jag tror ingen kommer att knäcka det.

Serien hette i alla fall Fortsätt drömma - Dream on. Och huvudkaraktären spelad av Brian Benben (första bilden) hette Martin Tupper och var bokförläggare eller nått åt det hållet har jag för mej. Det var en ganska annorlunda halvtimmeskomedi. Har faktiskt för mej att den gick på nån kanal igen för några år sedan.

Nån annan får köra en ny bild

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...