Mattias Nordin Skriven 20 Februari, 2006 Report Share Skriven 20 Februari, 2006 Jag har funnit lite information på nätet om att terminator 4 är på G. Den skulle tydligen utspela sig i framtiden. Inga av skådespelarna från tidigare filmerna var signerade för filmen. Är det bekrfäftat att filmen kommer ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 20 Februari, 2006 Report Share Skriven 20 Februari, 2006 Det senaste jag hörde var att det inte skulle bli någon fjärde film, men det har jag som sagt inga som helst källor till, bara vad jag hörde. Tycker de kan lägga pengarna på någon ny fräsch film istället, räcker gott och väl med 2 Terminator filmer... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 20 Februari, 2006 Report Share Skriven 20 Februari, 2006 Tror inte det är bekräftat att den kommer. Det jag hört är att Jonathan Mostow ska regissera igen och den ska handla om kriget mellan robotarna och människorna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 20 Februari, 2006 Report Share Skriven 20 Februari, 2006 Enligt imdb så ska den vara bekräftad av Jonathan Mostow som sagt, mer vet jag inte. Men jag tror stenhårt på att det kommer en fjärde film (hoppas på det). Dock inte år 2006. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Februari, 2006 Report Share Skriven 21 Februari, 2006 Ska de göra en fyra så får de gärna lägga ner lite mer själ i den än vad de gjorde till trean. De skulle verkligen kunna få till det ordentligt om de bara anstränger sig lite. Terminator 1: 4/5 Terminator 2: 5/5 Terminator 3: 3/5 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 21 Februari, 2006 Report Share Skriven 21 Februari, 2006 Jo, jag kan hålla med om att den kunde gjorts mycket bättre. Den kanske skulle blivit bättre bara om James Cameron hade gjort den. Men jag vill ändå ge den en fyra, jag gillade den ändå, trots vissa brister. Terminator 5/5 Terminator 2 5/5 Terminator 3 4/5 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 21 Februari, 2006 Report Share Skriven 21 Februari, 2006 Det har rykats om att ingen av de gamla skådisarna har huvudroller, men det sägs att Robert Patrick och Arnold Schwarzenegger kommer att dyka upp... För er som inte vet vem Robert Patrick är så kan jag säga att det är "skurken" i T2. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 26 Februari, 2006 Report Share Skriven 26 Februari, 2006 Det har rykats om att ingen av de gamla skådisarna har huvudroller, men det sägs att Robert Patrick och Arnold Schwarzenegger kommer att dyka upp... För er som inte vet vem Robert Patrick är så kan jag säga att det är "skurken" i T2. Har svårt att tänka mig att arnold skulle göra den filmrollen igen. Han har ju en del annat att stå i nu. Dessutom verkar han inte vara i toppform precis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 26 Februari, 2006 Report Share Skriven 26 Februari, 2006 Det har rykats om att ingen av de gamla skådisarna har huvudroller, men det sägs att Robert Patrick och Arnold Schwarzenegger kommer att dyka upp... För er som inte vet vem Robert Patrick är så kan jag säga att det är "skurken" i T2. Har svårt att tänka mig att arnold skulle göra den filmrollen igen. Han har ju en del annat att stå i nu. Dessutom verkar han inte vara i toppform precis. Jag tror inte ens att han behöver vara med i Terminator 4 eftersom det ska utspela sig i kriget mellan människorna och maskinerna. Blir nog bara Terminators utan hud man får se då, förhoppningsvis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mattias Skriven 12 Februari, 2007 Report Share Skriven 12 Februari, 2007 Hoppas verkligen inte att det kommer någon mer film, 3an är ju så pinsam så att man vill dra något gammalt över sig och ta kollektivt självmord. Det som började som en iskall thriller har ju blivit någon slags jävla explosionsactions komedi? 1 & 2an är bra, men det skulle absolut ha slutat där. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 13 Februari, 2007 Moderator Report Share Skriven 13 Februari, 2007 Mja, filmbolagen räknar med att de kan tjäna pengar på en 4 (vilket de förmodligen kan göra också) så det kommer nog en till. Men en Terminator-film utan Arnold? Nä, det kan jag inte tänka mig, han är ju dragplåstret nummer ett. Skulle inte funka utan honom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soda Skriven 14 Februari, 2007 Report Share Skriven 14 Februari, 2007 Första och andra var bra, sen började det spåra ur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 16 Februari, 2007 Report Share Skriven 16 Februari, 2007 Har varit gött med Edward Furlong i en eventuell 4:a, inte så stor chans kanske Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luthman Skriven 20 Februari, 2007 Report Share Skriven 20 Februari, 2007 Serriöst, Terminator 4, ajja kör hårt blir säkert bra. Har inte sett 3:an men har hört att den är hyfsatt dålig. Tror inte det kommer att funka med en ny Terminator iallafall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åsa S. Skriven 25 Februari, 2007 Report Share Skriven 25 Februari, 2007 Serriöst, Terminator 4, ajja kör hårt blir säkert bra. Har inte sett 3:an men har hört att den är hyfsatt dålig.Tror inte det kommer att funka med en ny Terminator iallafall. Nja, alltid kul att se robotar men det har det ju nästan inte varit ngt av i 3:an. Kan vara intressant med en film om kriget mellan människor och robotar men tror det är svårt att bygga ngn bra story runt det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.