Jump to content

Terminator 4

Mattias Nordin

Rekommenderade inlägg

• Svar 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det senaste jag hörde var att det inte skulle bli någon fjärde film, men det har jag som sagt inga som helst källor till, bara vad jag hörde.

Tycker de kan lägga pengarna på någon ny fräsch film istället, räcker gott och väl med 2 Terminator filmer...

Det har rykats om att ingen av de gamla skådisarna har huvudroller, men det sägs att Robert Patrick och Arnold Schwarzenegger kommer att dyka upp...

För er som inte vet vem Robert Patrick är så kan jag säga att det är "skurken" i T2.

Har svårt att tänka mig att arnold skulle göra den filmrollen igen. Han har ju en del annat att stå i nu. Dessutom verkar han inte vara i toppform precis.

Det har rykats om att ingen av de gamla skådisarna har huvudroller, men det sägs att Robert Patrick och Arnold Schwarzenegger kommer att dyka upp...

För er som inte vet vem Robert Patrick är så kan jag säga att det är "skurken" i T2.

Har svårt att tänka mig att arnold skulle göra den filmrollen igen. Han har ju en del annat att stå i nu. Dessutom verkar han inte vara i toppform precis.

Jag tror inte ens att han behöver vara med i Terminator 4 eftersom det ska utspela sig i kriget mellan människorna och maskinerna. Blir nog bara Terminators utan hud man får se då, förhoppningsvis.

• 11 months later...

Hoppas verkligen inte att det kommer någon mer film, 3an är ju så pinsam så att man vill dra något gammalt över sig och ta kollektivt självmord. Det som började som en iskall thriller har ju blivit någon slags jävla explosionsactions komedi?

1 & 2an är bra, men det skulle absolut ha slutat där.

Serriöst, Terminator 4, ajja kör hårt blir säkert bra. Har inte sett 3:an men har hört att den är hyfsatt dålig.

Tror inte det kommer att funka med en ny Terminator iallafall.

Nja, alltid kul att se robotar men det har det ju nästan inte varit ngt av i 3:an. Kan vara intressant med en film om kriget mellan människor och robotar men tror det är svårt att bygga ngn bra story runt det.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...