Jump to content

Biljetter till Maiden i Globen

Pumbaa

Rekommenderade inlägg

Hittade en musikvideo av maiden som för ovanlighetens skull inte handlar om demoner eller liknande, men man kan ändå inte säga att texten är bra. Videon måste vara från tidigt i deras karriär för de är inte riktigt lika, men man kan ändå se och höra att det är Maiden :lol:

Videon

• Svar 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hittade en musikvideo av maiden som för ovanlighetens skull inte handlar om demoner eller liknande, men man kan ändå inte säga att texten är bra. Videon måste vara från tidigt i deras karriär för de är inte riktigt lika, men man kan ändå se och höra att det är Maiden :lol:

Videon

Men vad tervligt Puffie att du delar med dej av dina idoler också.

Videon

Det var fult att smutskasta denna sköna snubbe med att säga att det är maiden!

Fyyyyy dig Puffie :D

Det var fult att smutskasta denna sköna snubbe med att säga att det är maiden!

Fyyyyy dig Puffie :D

Stryk ska du ha Lorenzo. huuu. Man ska inte håna Maiden sådär . Då faller det en förbannelse över dej.

Myers har redan piskat upp mig för mina åsikter under periodpausen på Scandinavium igår :lol:

Har blåtira och krossad knäskål för tillfället...men annars är jag helnöjd

Ja men vafan.. matchen började ju inan jag han till andra knäskålen.. jag får fortsätta jobbet på lördag...

förövrigt.. vad tar det upp till sälen??? minst 5 timmar?? tänk Ålrenso.. minst 5 timmar Maiden :up: förutom nä vi kommit förbi malung.. på skogsvägen där blir det The Shining låten...

puffie.... du är en :smurf:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...