Pumbaa Skriven 1 Mars, 2006 Report Share Skriven 1 Mars, 2006 Imorgon ska jag få tag på tio ståplatser till Maiden, någon som vill köpa av mig? Biljetterna kommer alltså vara till Globen-konserten den 25 november. Ha det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 1 Mars, 2006 Report Share Skriven 1 Mars, 2006 Behåll dem! Du lär ju kunna få ut grymt mycket mer för dem i sommar... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 2 Mars, 2006 Author Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Förvisso, förvisso. Vi får väl se, jag slänger ut dem på 800 kronor på Tradera så har jag fått tillbaka dubbelt så mycket. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Förvisso, förvisso. Vi får väl se, jag slänger ut dem på 800 kronor på Tradera så har jag fått tillbaka dubbelt så mycket. Jag har i ärlighetens namn väldigt svårt för hela den grejen, att folk köper biljetter och sedan säljer dem vidare för minst det dubbla priset. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Jag har i ärlighetens namn väldigt svårt för hela den grejen, att folk köper biljetter och sedan säljer dem vidare för minst det dubbla priset. Tillgång och efterfråga serru. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Jo menär man bara lite envis så får man alltid tag i biljetter till vanliga priset utan att behöva punga ut med det dubbla. Har jagat biljetter så många gånger så man har lärt sig det. Men den här gången kan jag nog inte gå. Tyvärr. det blir första konsrten med dickinsom som jag missar sedan 92. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Hadde kanske vart intressant.. dock har jag sett Maiden 4 ggr redan.. å jag vet inte om jag orkar åka till sveriges baksida Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Hadde kanske vart intressant.. dock har jag sett Maiden 4 ggr redan.. å jag vet inte om jag orkar åka till sveriges baksida haha då är jag värre, jag har sett de 8 ggr. Vadå du kan väl jaga biljetter till skandinavium konserten. Som sagt, lite envishet så. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Hadde kanske vart intressant.. dock har jag sett Maiden 4 ggr redan.. å jag vet inte om jag orkar åka till sveriges baksida haha då är jag värre, jag har sett de 8 ggr. Vadå du kan väl jaga biljetter till skandinavium konserten. Som sagt, lite envishet så. jo men du är ju äldre en mig oxå.. pluss att jag ville aldrig slösa pengar på å se dom med Blaze.. vet jag ju iofs inte om du gjort men.. asså trodde inte dom kom till Gbg eftersom Pumbaa skaffade biljetter till Globen.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Hadde kanske vart intressant.. dock har jag sett Maiden 4 ggr redan.. å jag vet inte om jag orkar åka till sveriges baksida haha då är jag värre, jag har sett de 8 ggr. Vadå du kan väl jaga biljetter till skandinavium konserten. Som sagt, lite envishet så. jo men du är ju äldre en mig oxå.. pluss att jag ville aldrig slösa pengar på å se dom med Blaze.. vet jag ju iofs inte om du gjort men.. asså trodde inte dom kom till Gbg eftersom Pumbaa skaffade biljetter till Globen.. nej har inte sett nån Blaze konsert. Jo dom gör tre i sthlm och en i gbg. Från början två i sthlm men eftersom biletterna gick åt så fort så vartd et en till där Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Aja får väll se.. hur det blir å om ngn vill gå med Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 2 Mars, 2006 Author Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Jag har biljetter till GBG. Biljetterna till Globen skulle jag skaffa och sälja, men det blev inte så, då de inte var så supereftertraktade när biljetterna släpptes i morse. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 2 Mars, 2006 Moderator Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Har lite ont om toapapper, Pumbaa. Har hört att du har lite skräppapper liggande. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 3 Mars, 2006 Author Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Har lite ont om toapapper, Pumbaa. Har hört att du har lite skräppapper liggande. Jag har sagt det förut, Manne, du borde bli ståuppare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 hörru Maneten nu pillar du i det heligaste av heligt.. lägg inte näsan i blöt den kanske drunknar.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.