Batuss Skriven 24 Januari, 2003 Report Share Skriven 24 Januari, 2003 Jag vet inte om jag är ensam om den här åsikten men jag är så himla trött på alla meningslösa dokusåpor som visas om och omn igen på tv...och alla korkade deltagare som verkar ha en tävling i att ha sex på tv flest gånger... ville bara säga det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 24 Januari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 24 Januari, 2003 Nej, du är absolut inte ensam om det. Jag står verkligen inte ut med dokusåpor som har gått fler än 1 säsong. Det blir bara samma sak av det hela. Meningen verkar vara att para ihop ca 20 helt olika personer och få dem att bråka eller älska varandra så mycket som möjligt. Det värsta är att det händer alltid samma saker i varje säsong. Skandaler hit och dit och publiken blir mer och mer trött på det hela, förutom tonårsflickorna (förlåt för fördomarna men det är faktist så. Nu menar jag inte ALLA flickor i tonåren, men en stor majoritet) som tittar på det. Jag hoppas verkligen att dokusåpa-trenden lägger sig ner nu för gott och att de svenska kanalerna börjar visa fler filmer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 24 Januari, 2003 Report Share Skriven 24 Januari, 2003 Varför kolla på dokusåpo, dom flesta som kollar på dokusåpor stör sig ändå på hälfen och då är det ingen idé att kolla, Big brother är uttjatat, tack o lov la dom ner baren för mer värdelös tv får man leta efter.... farmen e inte heller någe bra, då sitter jag hellre och stirrar på en tom tv skärm i 24 timmar... Men det är juh bara min åsikt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 24 Januari, 2003 Author Report Share Skriven 24 Januari, 2003 Nej, du är absolut inte ensam om det. Jag står verkligen inte ut med dokusåpor som har gått fler än 1 säsong. Det blir bara samma sak av det hela. Meningen verkar vara att para ihop ca 20 helt olika personer och få dem att bråka eller älska varandra så mycket som möjligt. Det värsta är att det händer alltid samma saker i varje säsong. Skandaler hit och dit och publiken blir mer och mer trött på det hela, förutom tonårsflickorna (förlåt för fördomarna men det är faktist så. Nu menar jag inte ALLA flickor i tonåren, men en stor majoritet) som tittar på det. Jag hoppas verkligen att dokusåpa-trenden lägger sig ner nu för gott och att de svenska kanalerna börjar visa fler filmer jag förstår vad du menar med tonårsflickor, att de inte tröttnar. Det var bra att du la till "inte alla." hahaha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 25 Januari, 2003 Report Share Skriven 25 Januari, 2003 Jag hoppas verkligen att dokusåpa-trenden lägger sig ner nu för gott och att de svenska kanalerna börjar visa fler filmer Håller med visa lite mindre verklighetssåpor och lite mer bra filmer, svt är ett grymt bra exempel. Titta på deras kanaler tv4 så får ni se bredd, de har gått från en mossig kanal som visade saker ingen egentligen tittade på till en riktigt bra filmkanal med eftertanke. BRA SVT Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleni Skriven 26 Januari, 2003 Report Share Skriven 26 Januari, 2003 gud vad jag har lust och spy på alla människor som håller på med dokusåpor och lite off topic, POJKBAND så trööttt på dom Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Vad är det för folk dom släppt in i Big Brother då?? Efter min systers gnällande var jag helt enkelt tvungen att kolla på reprisen.... Säger bara en sak... kanal 5 kommer aldrig mer att sättas på när Big Brother går på..... Är människor verkligen så tv kåta??? nopp, inte igen..... Är dom äkta?? ja... -äkta silikon.... hur blåst får man bli??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Vad är det för folk dom släppt in i Big Brother då?? Efter min systers gnällande var jag helt enkelt tvungen att kolla på reprisen.... Säger bara en sak... kanal 5 kommer aldrig mer att sättas på när Big Brother går på..... Är människor verkligen så tv kåta??? nopp, inte igen..... Är dom äkta?? ja... -äkta silikon.... hur blåst får man bli??? Jaså... du tyckte oxå det.. Fast jag måste erkänna att vi tittar på det just för att det e så dåligt.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Januari, 2003 Author Report Share Skriven 28 Januari, 2003 fan va sjukt...jag kan inte slita mig från big brother...HJÄLP!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 5 Februari, 2003 Report Share Skriven 5 Februari, 2003 fan va sjukt...jag kan inte slita mig från big brother...HJÄLP!!! Du kan inte ha det lätt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 5 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 5 Februari, 2003 det är det som är grejen...det är så jävla dåligt men ändå kan man inte slita sig....det är väl så med dokusåpor Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 5 Februari, 2003 Report Share Skriven 5 Februari, 2003 Ja det är nog det som är meningen..... Dokusåpor kan vara bra, men inte är det bara skall handla om att få så många som möjligt att hoppa i säng med varandra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 5 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 5 Februari, 2003 Jojje goes off topic: Påminner inte *A n n a*:s avatar om Aaliya lite grann (jag vet att det är nån annan men ändå)? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 6 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 6 Februari, 2003 jag kan inte se nån likhet...men iförsig så är ju jag sämst på att se likheter..kan inte ens se likheter mellan mig och mina syskon som alla säger är så lika...lite onödig information Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 6 Februari, 2003 Report Share Skriven 6 Februari, 2003 Jojje goes off topic: Påminner inte *A n n a*:s avatar om Aaliya lite grann (jag vet att det är nån annan men ändå)? Nja har svår att se någon likhet. Men, men mamma blandar ihop kevin spacey och russel crowe så folk ser ju saker olika. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.