Jump to content

Dokusåpor

Batuss

Rekommenderade inlägg

• Filmstar

Nej, du är absolut inte ensam om det. Jag står verkligen inte ut med dokusåpor som har gått fler än 1 säsong. Det blir bara samma sak av det hela. Meningen verkar vara att para ihop ca 20 helt olika personer och få dem att bråka eller älska varandra så mycket som möjligt. Det värsta är att det händer alltid samma saker i varje säsong. Skandaler hit och dit och publiken blir mer och mer trött på det hela, förutom tonårsflickorna (förlåt för fördomarna men det är faktist så. Nu menar jag inte ALLA flickor i tonåren, men en stor majoritet) som tittar på det.

Jag hoppas verkligen att dokusåpa-trenden lägger sig ner nu för gott och att de svenska kanalerna börjar visa fler filmer :)

Varför kolla på dokusåpo, dom flesta som kollar på dokusåpor stör sig ändå på hälfen och då är det ingen idé att kolla, Big brother är uttjatat, tack o lov la dom ner baren för mer värdelös tv får man leta efter....

farmen e inte heller någe bra, då sitter jag hellre och stirrar på en tom tv skärm i 24 timmar...

Men det är juh bara min åsikt <_<

Nej, du är absolut inte ensam om det. Jag står verkligen inte ut med dokusåpor som har gått fler än 1 säsong. Det blir bara samma sak av det hela. Meningen verkar vara att para ihop ca 20 helt olika personer och få dem att bråka eller älska varandra så mycket som möjligt. Det värsta är att det händer alltid samma saker i varje säsong. Skandaler hit och dit och publiken blir mer och mer trött på det hela, förutom tonårsflickorna (förlåt för fördomarna men det är faktist så. Nu menar jag inte ALLA flickor i tonåren, men en stor majoritet) som tittar på det.

Jag hoppas verkligen att dokusåpa-trenden lägger sig ner nu för gott och att de svenska kanalerna börjar visa fler filmer :)

jag förstår vad du menar med tonårsflickor, att de inte tröttnar.

Det var bra att du la till "inte alla." hahaha :):D:P

Jag hoppas verkligen att dokusåpa-trenden lägger sig ner nu för gott och att de svenska kanalerna börjar visa fler filmer

Håller med visa lite mindre verklighetssåpor och lite mer bra filmer, svt är ett grymt bra exempel. Titta på deras kanaler tv4 så får ni se bredd, de har gått från en mossig kanal som visade saker ingen egentligen tittade på till en riktigt bra filmkanal med eftertanke. BRA SVT

Vad är det för folk dom släppt in i Big Brother då??

Efter min systers gnällande var jag helt enkelt tvungen att kolla på reprisen.... Säger bara en sak...

kanal 5 kommer aldrig mer att sättas på när Big Brother går på.....

Är människor verkligen så tv kåta???

nopp, inte igen.....

Är dom äkta?? ja... -äkta silikon.... hur blåst får man bli???

Vad är det för folk dom släppt in i Big Brother då??

Efter min systers gnällande var jag helt enkelt tvungen att kolla på reprisen.... Säger bara en sak...

kanal 5 kommer aldrig mer att sättas på när Big Brother går på.....

Är människor verkligen så tv kåta???

nopp, inte igen.....

Är dom äkta?? ja... -äkta silikon.... hur blåst får man bli???

Jaså... du tyckte oxå det..

Fast jag måste erkänna att vi tittar på det just för att det e så dåligt....

• 2 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...