nirakz Skriven 3 Januari, 2008 Report Share Skriven 3 Januari, 2008 Om jag uppfattat det rätt är det Bara att slänga ut citat från en film? "Kinda makes me feel like river dancing!" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 3 Januari, 2008 Report Share Skriven 3 Januari, 2008 Det är väl från Boondock Saints? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nirakz Skriven 4 Januari, 2008 Report Share Skriven 4 Januari, 2008 alldeles rätt Jesper. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novocaine Skriven 21 September, 2008 Report Share Skriven 21 September, 2008 Tänkte sparka igång den här tråden igen, då Jesper förmodligen inte kommer ta över i första taget. "Hee hee hee! "Get her!" That was your whole plan, huh, "get her." Very scientific." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle_funk Skriven 6 Oktober, 2008 Report Share Skriven 6 Oktober, 2008 Ghostbusters`? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novocaine Skriven 6 Oktober, 2008 Report Share Skriven 6 Oktober, 2008 Ghostbusters`? Du kan dina citat, visst är det Ghostbusters. You're turn Uncle Funk... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle_funk Skriven 6 Oktober, 2008 Report Share Skriven 6 Oktober, 2008 "Well I had to do something, he was making a fuss in front of all those people." Svår för vissa, men eftersom det är en så klockrent citat så borde dem flesta kunna den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 6 Oktober, 2008 Report Share Skriven 6 Oktober, 2008 Läste nyss en Marilyn Monroe biografi vilket gör saken ganska lätt även om jag inte sett filmen. Citatet är från Bus Stop om jag nu inte är helt ute och cyklar? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle_funk Skriven 7 Oktober, 2008 Report Share Skriven 7 Oktober, 2008 Alldeles riktigt, visst är det vackra Manroe som säger citatet i komedin Bus stop Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 7 Oktober, 2008 Report Share Skriven 7 Oktober, 2008 "Kvinna: - Olle! Olle: - Hm. Kvinna: - Vad gör du? Olle: - Jag står här. Kvinna: - Jo, det ser jag väl, men vad gör du? Olle: - (Lite irriterat) Jag står här... det är det jag gör. Kvinna: - Du tänker väl också? Olle: - Det är klart jag gör. Kvinna: - Vad tänker du på då? Olle: - Nu när du frågar så har jag glömt vad det var. (paus) Kvinna: - Tänkte du på mig nånting då? Olle: - Nej, det kanske jag inte gjorde. Kvinna: - Det gör du aldrig. Olle: - Vad du överdriver." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 7 Oktober, 2008 Report Share Skriven 7 Oktober, 2008 Det är Roy Andersson och Du levande! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 8 Oktober, 2008 Report Share Skriven 8 Oktober, 2008 Ja, visst är det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 8 Oktober, 2008 Report Share Skriven 8 Oktober, 2008 No.1: If you want to, you can lay me over the table and amuse yourself. And even call in your men. Well. No woman ever died from that. When you're finished, all I'll need will be a tub of boiling water, and I'll be exactly what I was before - with just another filthy memory. No.2: [sighs] You make good coffee, at least? Någon som känner igen det? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle_funk Skriven 8 Oktober, 2008 Report Share Skriven 8 Oktober, 2008 Once upon a time in the west Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 8 Oktober, 2008 Report Share Skriven 8 Oktober, 2008 Det är såklart rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.