Nit89ram Skriven 4 Februari, 2010 Report Share Skriven 4 Februari, 2010 Det borde vara Jack Nicholson och då kanske det är från filmen As Good as It Gets? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldo Skriven 4 Februari, 2010 Report Share Skriven 4 Februari, 2010 Rätt skådis, fel film. Det rör sig iaf om en romantisk komedi. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 4 Februari, 2010 Report Share Skriven 4 Februari, 2010 Då borde det ju vara Something's Gotta Give? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldo Skriven 4 Februari, 2010 Report Share Skriven 4 Februari, 2010 Jajamen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 4 Februari, 2010 Report Share Skriven 4 Februari, 2010 Ny: Fucker gets more pussy than a toilet seat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 4 Februari, 2010 Report Share Skriven 4 Februari, 2010 Exakt så säger dom väl i Lost Highway? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 5 Februari, 2010 Report Share Skriven 5 Februari, 2010 Exakt så säger dom väl i Lost Highway? Stämmer bra det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 7 Februari, 2010 Report Share Skriven 7 Februari, 2010 Försök lista ut denna då: "Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elak Farbror Skriven 7 Februari, 2010 Report Share Skriven 7 Februari, 2010 Försök lista ut denna då: "Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy." Requiem for a Dream.. Och det vet jag enbart för att jag nyligen såg den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 7 Februari, 2010 Report Share Skriven 7 Februari, 2010 Försök lista ut denna då: "Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy." Requiem for a Dream.. Och det vet jag enbart för att jag nyligen såg den. Det... är... helt... rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elak Farbror Skriven 7 Februari, 2010 Report Share Skriven 7 Februari, 2010 Vi kör en short but sweet här då: "I hope I give you the shits" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawia Skriven 23 Februari, 2010 Report Share Skriven 23 Februari, 2010 Dog Soldiers? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elak Farbror Skriven 23 Februari, 2010 Report Share Skriven 23 Februari, 2010 Korrekt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Skriven 16 Maj, 2010 Report Share Skriven 16 Maj, 2010 Någon som kan denna? "I saw Mrs. Claypool first. Of course, her mother really saw her first but there's no point in bringing the Civil War into this." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 16 Maj, 2010 Report Share Skriven 16 Maj, 2010 Jag gissar på Nyckeln till frihet även om jag inte vet säkert - men ditt andra citat är därifrån så där har du kopplingen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.