Off The Ground Skriven 5 Juni, 2004 Report Share Skriven 5 Juni, 2004 Men vad är det som är bra med west life? ???? Jag är stoooort frågetecken!!! Förmodligen nåt med att det är unga, snygga killar..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 5 Juni, 2004 Author Report Share Skriven 5 Juni, 2004 (ändrad) Men vad är det som är bra med west life? ???? Jag är stoooort frågetecken!!! Förmodligen nåt med att det är unga, snygga killar..... Förstår ännu mindre nu Här är iaf ett hyfsat album Mark knopfler - Sailing to philadelphia Två första låtarna e bäst! Ändrad 5 Juni, 2004 av Zoodiack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 5 Juni, 2004 Report Share Skriven 5 Juni, 2004 Jag är just nu kär i fransk musik HEEEELT underbart Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 6 Juni, 2004 Filmstar Report Share Skriven 6 Juni, 2004 frodo_lives: Ah, äntligen nån med lite musiksmak. Nåja, Metallica är tunga också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 6 Juni, 2004 Report Share Skriven 6 Juni, 2004 skön mix... The Sound of Smoove Disc: 1 1. 50 Cent - In Da Club 2. Ashanti - Rock Wit U 3. LL Cool J - Love You Better 4. R Kelly - Did You Ever Think? 5. Ty & Roots Manuva - Oh You Want More 6. Jay Z - Excuse Me Miss 7. Raghav - Can't Get Enough 8. Timbaland & Magoo feat Missy Elliott - Cop That S**t 9. Nore - Grimey 10. Redman - Let's Get Dirty 11. Ludacris - Stand Up 12. Eminem - Business 13. Missy Elliott - Work It 14. Young Gunz - Can't Stop Won't Stop 15. Ryze - Sexy Body 16. Kev Brown - Can't Stay Away 17. The Diplomats - Dipset Anthem 18. Juelz Santanna - Dipset (Santannas Town) 19. Dizzee Rascal - Jus A Rascal 20. DMX - X Gon Give It To Ya Disc: 2 1. Fatman Scoop - Be Faithful 2. Joe Budden - Pump It Up 3. Lisa Maffia - All Over 4. Justin Timberlake - Like I Love You 5. Bubba Sparxx - Ugly 6. Lumidee - Never Leave You 7. Elephant man - Elephant Message 8. Bounty Killer - Sufferer 9. Danny English & Egg Nog - Party Time 10. Wayne Wonder - No Letting Go 11. General Degree - Traffic Blockin 12. Mr Vegas - Heads High 13. Vybz Kartel & Wayne Marshall - New Millenium 14. Ward 21 - Coochie Zone 15. Predator - Nah No Head 16. Suncycle Crew - Somebody 17. TOK - Unknown Language 18. Wayne Marshall - Fat infinite 19. Vegas - Pull Up 20. Vybz Kartel - Sweet To The belly 21. Elephant Man - Egyptian Dance Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northie Skriven 7 Juni, 2004 Report Share Skriven 7 Juni, 2004 Men vad är det som är bra med west life? ???? Jag är stoooort frågetecken!!! Hmm, vad? Ingen aning.... eller, joo. De spelar bra låtar, är snygga och sjunger bra Vad kan man mer önska sig? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 7 Juni, 2004 Report Share Skriven 7 Juni, 2004 Lestat: Var inte det lite väl många mainstream-låtar för en Andres Lokko-wannabe som du? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
HyperKiwi Skriven 7 Juni, 2004 Report Share Skriven 7 Juni, 2004 The Kovenant - SETI Så jävla bra.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 7 Juni, 2004 Report Share Skriven 7 Juni, 2004 Men vad är det som är bra med west life? ???? Jag är stoooort frågetecken!!! Hmm, vad? Ingen aning.... eller, joo. De spelar bra låtar, är snygga och sjunger bra Vad kan man mer önska sig? Ursäkta, men jag har aldrig sett dem spela något...... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 8 Juni, 2004 Report Share Skriven 8 Juni, 2004 Men vad är det som är bra med west life? ???? Jag är stoooort frågetecken!!! Hmm, vad? Ingen aning.... eller, joo. De spelar bra låtar, är snygga och sjunger bra Vad kan man mer önska sig? Ursäkta, men jag har aldrig sett dem spela något...... Va konstigt... Inte jag heller Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 8 Juni, 2004 Report Share Skriven 8 Juni, 2004 Men vad är det som är bra med west life? ???? Jag är stoooort frågetecken!!! Hmm, vad? Ingen aning.... eller, joo. De spelar bra låtar, är snygga och sjunger bra Vad kan man mer önska sig? Ursäkta, men jag har aldrig sett dem spela något...... Ja men, du fattar ju vad jag menar Förresten så har jag sett dem spela instrument. Hah! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 8 Juni, 2004 Author Report Share Skriven 8 Juni, 2004 Men de är ju sämst!! (ett riktigt opartiskt expertutlåtande, typ kanske inte) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 8 Juni, 2004 Report Share Skriven 8 Juni, 2004 Ja de suger verkligen stenhårt. Jag hatar westlife och att de överhuvudtaget får existera. Själv sitter jag och lyssnar på Pink floyd för närvarande, härligt flummigt. Får nog skaffa lite skivor med bandet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 8 Juni, 2004 Filmstar Report Share Skriven 8 Juni, 2004 (ändrad) Själv sitter jag och lyssnar på Pink floyd för närvarande, härligt flummigt. Där får jag lov att hålla med. Äger själv Dark Side of the Moon och Wish You Were Here. Grymma plattor. Ändrad 8 Juni, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 8 Juni, 2004 Report Share Skriven 8 Juni, 2004 Själv sitter jag och lyssnar på Pink floyd för närvarande, härligt flummigt. Där får jag lov att hålla med. Äger själv Dark Side of the Moon och Wish You Were Here. Grymma plattor. JA det är härligt flummig musik, tyvärr har jag aldrig riktigt brytt mig om att lyssna på dem (förutom då Another brick in the wall som är känd). Jag har bara ett album hemma på datorn, eller ja...snarare en blandning utav lite skivor tror jag. Iallafall är godbitarna A great day for freedom, Another brick in the wall, Run like hell och High Hopes (tror den hette så). Otroligt sköna och suggestiva låtar. Får allvarligt ta och skaffa fler. Det omslaget med killen som står och brinner är bara för häftig, samma sak med det albumet där en person full med glödlampor står i duellposition med en likadan man lite längre bort (har ingen som helst koll på vad dessa skivor heter ) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.