Zoodiack Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 (ändrad) Är intresserad av vad ni lyssnar på. Lyssnar själv i princip hela tiden på musik och tittar ibland in i fruityloops för att kolla vad man själv kan åstakomma... Nu kanske inte svarsalternativen svarar för era favoriter men ta det alternativ som ligger närmast eran musiksmak. Ni får gärna klaga om jag ligger långt ifrån eran smak! Madonna hånglar lite med brudarna... !!!! !! Kan du inte skriva sammma inlägg i se hit boys eller nåt:P Ändrad 29 Augusti, 2003 av Zoodiack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 gud vad jag älskar mariah careys ballader...så starka och underbara...hon har nog en av branchens bästa röst.. jag har även börjat gilla Good Charlotte...The lifestyles of the rich and famous är suverän...Nickelback, Aerosmith, U2 är också mycket bra...oj, jag glömde al green, the commodores,culture club, stevie wonder....och många fler. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Oj vad du har missat en massa musik här Det här är nog en av de svåraste sakerna att göra en omröstning om. En lista på mina favoritband eller artister: Blink 182 (totalt överlägsna i min mening!) Caesars Palace Sum41 Broder Daniel The Offspring Limp Bizkit Iron Maiden Alice Cooper observera att ordningen inte är av nån betydelse Jag vet att jag kommer komma på fler sen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Av dem så lyssnar jag nog på eminem. Men jag föredrar Rollergirls musikvideor Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 21 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Oj vad du har missat en massa musik här Det här är nog en av de svåraste sakerna att göra en omröstning om. En lista på mina favoritband eller artister: Blink 182 (totalt överlägsna i min mening!) Caesars Palace Sum41 Broder Daniel The Offspring Limp Bizkit Iron Maiden Alice Cooper observera att ordningen inte är av nån betydelse Jag vet att jag kommer komma på fler sen Det var lite klurigt så jag försökte ta en artist från varje sorts musikchanger. Men om du håller ögonen öppna så skulle du se att Iron Maiden finns som ett alternativ. Håller med om att de är ruggigt bra! Blink182 fick jag nog av när två i min fd klass konstant spelade deras låtar och pratade om dem! Alice cooper är också en gammal favorit. Tänkte på att ta med the osbournes också, det råder ju så grymt skilda meningar om dessa. Antingen är de hatade eller älskade Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 pulp är ett av mina absoluta favoritband. gillar också ryan adams, beck,pj harvey, bowie, emmylou harris.... äh fan, det finns ju så otroligt mycket bra... går knappt att lista... röstade på elvis. inte precis representativt, men det bästa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 ja ingen av de jag lyssnar på fanns med, men jag röstade iallafall på The Beatles... Det jag saknade på listan är * Green day * The Offspring * National teatern * Tracy Chapman * Ebba Grön * Blink 182 * Linking Park * Kent och ännu flera... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Februari, 2003 Moderator Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Mariah Carey blev det. Gillar ju långa toner med mycket vibrato. Är ingen musikälskare annars. Gillade Robbie Williams "Swing while youre winning". Gillade också Josh Groban, även om det var lite för "operastelt". Ja, Bo Kaspers orkester är också favoriter. *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 21 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Gillade också Josh Groban, även om det var lite för "operastelt". Gillar när man mixar pop och opera. Exempel: #5:th elementet, och operadian där (sarah brightmen tror jag) #The Rapsody med Prince igor (tror det är norska/danska som sjunger) Blir rätt så effektfullt! Har ni något mer exempel så tala gärna om det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Det var lite klurigt så jag försökte ta en artist från varje sorts musikchanger jag förstod nästan det . Det jag menade var att jag saknade en representant för Alternative rock Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 21 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Lite av det jag lyssnar/lyssnat på: Beastie Boys Parliament/Funkadelic Mazzy Star Pixies Kraftwerk De La Soul A Tribe Called Quest Public Enemy Rage Against the Machine Svek (svensk dansmusik) All möjlig Dub (King Tubby, LKJ, Lee Perry) Aphex Twin (Come To Daddy = världens bästa (och läskigaste video)) James Brown Eva Cassidy (overkligt bra röst, går inte att värja sig trots hajpen) Timbuktu Massive Attack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Ja kraftwerk är ju roliga men jag föredrar nog tyskarna från Lund. Speciellt Achtung X-mas. Men det kanske beror på att jag gillar ordet Achtung(vem gör inte, det är ju så härligt fachistiskt). Annars gillar jag även Linkin Park. Deras musikvideor är väldigt bra, speciellt one step closer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 22 Februari, 2003 Report Share Skriven 22 Februari, 2003 Jag lysnar mest på eminem å hiphop å så... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 22 Februari, 2003 Report Share Skriven 22 Februari, 2003 Måste säga att jag inte finner någon av de ovanstående särskilt värd att lyssna på, men men alla har vi olika smak... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 22 Februari, 2003 Report Share Skriven 22 Februari, 2003 Måste säga att jag inte finner någon av de ovanstående särskilt värd att lyssna på, men men alla har vi olika smak... NEJ!!!!!!!! Alla har samma smak, alla är samma människa, det finns inget jag, bara vi!!!!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.