Rakii Skriven 29 Januari, 2006 Report Share Skriven 29 Januari, 2006 Slänger in en bild på Michael Pitt som enligt min mening är en av de vackraste männen på jorden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 29 Januari, 2006 Report Share Skriven 29 Januari, 2006 He he, nä, inte än. Har inte hittat nån bra läkare än. Vilken var det du använde, Divan? Doktor Dengrot, såklart! Vill du ha hans telefonnummer så behöver du bara fråga Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 29 Januari, 2006 Report Share Skriven 29 Januari, 2006 Slänger in en bild på Michael Pitt som enligt min mening är en av de vackraste männen på jorden. Mm....Det är fheena krejjer det där Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 8 Februari, 2006 Report Share Skriven 8 Februari, 2006 Skulle gladeligen hålla G.G. inspärrad en helg med mig här hemma Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilla My Skriven 12 April, 2006 Report Share Skriven 12 April, 2006 Ok, seriöst tjejer, hur många skulle gilla om killarna gick omkring så här? Klicka på bilden Wow,man skulle inte klaga ialla fall Mycket att dregle, öhm menar se på Bilden måste jag bara spara Ögongodis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
leaf Skriven 1 Maj, 2006 Report Share Skriven 1 Maj, 2006 Jag tycker att Joaquin Phoenix är någon av de snyggaste som finns Har en stor samling med bilder på datan, haha. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 4 Juni, 2006 Report Share Skriven 4 Juni, 2006 Jag har sett Skruva den som Beckham tidigare ikväll och jag är kär....... Snyggingen från Irland, Jonathan Rhys- Meyers, spelade även snygging i Matchpoint Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 8 Juni, 2006 Moderator Report Share Skriven 8 Juni, 2006 Men skojjar du, har ju förbjudit min sambo att se M:I 3 bara för hans skull. Han är ju ruggigt snygg i den! vänta... vilken tråd är jag i egentligen.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 8 Juni, 2006 Report Share Skriven 8 Juni, 2006 Helt rätt tråd, Manetheren. Helt rätt! Hon den där Jonathan Rhys-Meyers verkar ju... trevlig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 Juli, 2006 Report Share Skriven 20 Juli, 2006 Conor Oberst, sångaren i Bright Eyes ser rätt bra ut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 23 Juli, 2006 Report Share Skriven 23 Juli, 2006 Conor Oberst, sångaren i Bright Eyes ser rätt bra ut. Haha, där går nog våra smaker isär tyvärr. Tycker att han ser ut som han skulle kunna spela i en film om Familjen Addams , UTAN att behöva sminka sig........Sorry! ................................................................................ ................................................................................ ..................tihi Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 Juli, 2006 Report Share Skriven 23 Juli, 2006 ja flickor ni kan ju alltid spana in denna sexbomb Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 23 Juli, 2006 Report Share Skriven 23 Juli, 2006 ja flickor ni kan ju alltid spana in denna sexbomb Vagar absolut inte klicka pa nan okand lank nar jag sitter pa internet-point med skarmen sa alla som passerar kan se. Finns en viss forumit, no names mentioned, som aaaaalskar att skicka osedliga bilder med PM till Italien, sa den dar, kare ingoman, tar jag inga chanser med. Pa grund av terrorismen i varlden sa maste man visa pass eller id VARJE gang man kommer in , som de sen fotokopierar. AVEN om du skulle ga hit varje dag och de kanner igen dig. Pa sa vis kan de ju se vem som satt vid just DEN datorn och glodde pa Big Bertha med Mega-Tuttarna vid en specifik tidpunkt. Jag undrar bara vad de gor med den personen sen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 Juli, 2006 Report Share Skriven 23 Juli, 2006 Vagar absolut inte klicka pa nan okand lank nar jag sitter pa internet-point med skarmen sa alla som passerar kan se. Finns en viss forumit, no names mentioned, som aaaaalskar att skicka osedliga bilder med PM till Italien, sa den dar, kare ingoman, tar jag inga chanser med. Pa grund av terrorismen i varlden sa maste man visa pass eller id VARJE gang man kommer in , som de sen fotokopierar. AVEN om du skulle ga hit varje dag och de kanner igen dig. Pa sa vis kan de ju se vem som satt vid just DEN datorn och glodde pa Big Bertha med Mega-Tuttarna vid en specifik tidpunkt. Jag undrar bara vad de gor med den personen sen? Haha ja men du vet inte vad du går miste om. Förresten det är väl bara att testa så får du veta. Berätta sen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Juli, 2006 Report Share Skriven 24 Juli, 2006 ja flickor ni kan ju alltid spana in denna sexbomb Men va fan!! Det är ju min gamla tyskalärare ju!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.