Jump to content

Tjejer kolla hit

malle

Rekommenderade inlägg

• Svar 258
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Conor Oberst, sångaren i Bright Eyes ser rätt bra ut.

bmconor.jpg

Haha, där går nog våra smaker isär tyvärr.

Tycker att han ser ut som han skulle kunna spela i en film om Familjen Addams , UTAN att behöva sminka sig........Sorry! :shutup: ................................................................................

................................................................................

..................tihi

ja flickor ni kan ju alltid spana in denna sexbomb

:lol::D:up:

Vagar absolut inte klicka pa nan okand lank nar jag sitter pa internet-point med skarmen sa alla som passerar kan se.

Finns en viss forumit, no names mentioned, som aaaaalskar att skicka osedliga bilder med PM till Italien, sa den dar, kare ingoman, tar jag inga chanser med.

Pa grund av terrorismen i varlden sa maste man visa pass eller id VARJE gang man kommer in , som de sen fotokopierar.

AVEN om du skulle ga hit varje dag och de kanner igen dig.

Pa sa vis kan de ju se vem som satt vid just DEN datorn och glodde pa Big Bertha med Mega-Tuttarna vid en specifik tidpunkt.

Jag undrar bara vad de gor med den personen sen? :blink:

:lol::D:up:

Vagar absolut inte klicka pa nan okand lank nar jag sitter pa internet-point med skarmen sa alla som passerar kan se.

Finns en viss forumit, no names mentioned, som aaaaalskar att skicka osedliga bilder med PM till Italien, sa den dar, kare ingoman, tar jag inga chanser med.

Pa grund av terrorismen i varlden sa maste man visa pass eller id VARJE gang man kommer in , som de sen fotokopierar.

AVEN om du skulle ga hit varje dag och de kanner igen dig.

Pa sa vis kan de ju se vem som satt vid just DEN datorn och glodde pa Big Bertha med Mega-Tuttarna vid en specifik tidpunkt.

Jag undrar bara vad de gor med den personen sen? :blink:

Haha ja men du vet inte vad du går miste om.

Förresten det är väl bara att testa så får du veta.

Berätta sen :D

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...