Jump to content

Gudfadern

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Filmstar

Jag undrar om någon av er vet om alla gudfadernfilmerna finns uppdelade i enskilda DVDfilmer eller om det bara är boxen som gäller när man ska ha dem på DVD?

I såna fall, var kan man få tag i dem?

Undrar detta eftersom jag är inte så stort fan av Gudfadern 2 och trean ska vi inte prata om!

Tack på förhand.

/Grön

• Filmstar

Ah kom igen nu. Trean är väl inte så dålig. Helt klart sevärd tycker jag. Avslutningen på operan är skön. OK, den har inte samma tyngd som ettan och tvåan men den är inget bottennapp som en del verkar tycka. Detta är min åsikt alltså, som vanligt.

PS. Kan inget om DVD-filmerna...

okej förlåt!!! :unsure:

för att hålla mig till ämnet har jag kollat upp saken och funnit att det alla gudfaderna finns samlade i en samlings box på denna sida...

http://www.dvdon.com/main.phtml?navroot=902

den kostar kostar 759 kr+ 29 i frakt men om du köper den innan 31 mars så är det fraktfritt...

ps..sök med nyckelordet "gudfadern"

• Filmstar
PS. Kan inget om DVD-filmerna...

Jag höll mig till ämnet (även om jag inte visste nåt). Dessutom antydde jag att trean var tillräckligt bra för att köpa hela boxen. Tagga ner lite.

Jaha, sorry, jag läst inte det sista.

för att hålla mig till ämnet har jag kollat upp saken och funnit att det alla gudfaderna finns samlade i en samlings box på denna sida...

Jo, som sagt så vet jag att det finns som box, men det är tyvärr itne den jag letar efter. På grund av att jag hatar trean och gillar inte tvåan så mycket så vill jag hellre bara ha ettan enskild på dvd.

Men hojt om ni ser till någon sådan.

• Filmstar

Gissa vad jag hittade på ett ställe där man kunde hyra DVD-filmer?

Just det, Gudfadern 1 enskild i en vanlig DVDförpackning. Tvåan och trean fanns också, men vem bryr sig om dem? ;)

Det dumma var att under chocktillståndet som jag var i, så glömde jag så klart fråga han i kassan om det gick att köpa Gudfadern enskilt. Ska gå och fråga imorgon, så hold your thumbs.

Förresten, har jag sagt förut att tvåan och trean är dåliga? :P

Gissa vad jag hittade på ett ställe där man kunde hyra DVD-filmer?

Just det, Gudfadern 1 enskild i en vanlig DVDförpackning. Tvåan och trean fanns också, men vem bryr sig om dem? ;)

Det dumma var att under chocktillståndet som jag var i, så glömde jag så klart fråga han i kassan om det gick att köpa Gudfadern enskilt. Ska gå och fråga imorgon, så hold your thumbs.

Förresten, har jag sagt förut att tvåan och trean är dåliga? :P

Vilken affär var det? :D Det får du berätta, jag skulle gärna vilja ha en sån DVD :)

Vilken affär var det?  Det får du berätta, jag skulle gärna vilja ha en sån DVD

Nej, jag har redan varit i den affären, som för övrigt var en hyrbutik. Dem sade att det inte finns någon sådan enskild och det planeras inte att komma heller.

Nå, eftersom det nu verkade vara en bra affär så kan du kanske skriva den en då :D

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...