Achtung Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 Tycker inte GoNY var speciellt bra. Vilken tyckte du ska vinna då? Jag tycker Gangs of New York. Men men alla har ju olika smak som sagt. TTT var bäst men jag tror att Chicago vinner eftersom de inte verkar gilla sagan om ringen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 Achtung har du sett den? Jag kan tänka mej att den är så där, men jag vet faktist inte om jag skulle lägga ut 90 spänn för att se den på bio. Men det är ju jag det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 Achtung har du sett den? Jag kan tänka mej att den är så där, men jag vet faktist inte om jag skulle lägga ut 90 spänn för att se den på bio. Men det är ju jag det. Ja jag har sett den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 Aha, vad tyckte du om den då? Jag menar jag kunde inte riktigt föreställa mej dom där skådespelarna jobba tillsammans. Catrine Zeta Jones och Richard gere kanske, men inte Reneé. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 Ja jag tyckte den var hyffsad, både gere och Zeta-Jones gjorde sina roller bra men jag har aldrig gillat Zellweger. Det var snyggt och sällan tråkigt men det saknades en intelligent story tyvärr. Jag skulle inte vilja att den fick oscar för bästa film men jag tror att det blir så av följande anledningar: - Den har den överlägset största oscarsbudgeten och det visade sig fungera förra året då medelmåttiga A beautiful mind vann. -Den har stora stjärnor. -Den är en musikal och därmed lite annorlunda. -Den är satt i en historisk tid. -Den har stor budget och har dragit in mycket pengar. -Den har varit den mest framgångsrika filmen på filmgalor innan oscars. -Den är ej nyskapande. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 Ja, jag har ju inte sett den, men jag har aldrig heller gillat Reneé så himla mycket. Men du har nog rätt att den vinner. Tyvärr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 Ja, jag har ju inte sett den, men jag har aldrig heller gillat Reneé så himla mycket. Men du har nog rätt att den vinner.Tyvärr. Jag tycker hon är ganska bra i t ex, "Jerry Maguire " och "Mina jag och Irene", tyckte du hon var dålig där? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 Jag tycker hon är ganska bra i t ex, "Jerry Maguire " och "Mina jag och Irene", tyckte du hon var dålig där? Nä, inte i Mina, Jag och Irene, men där gillade jag nog henne, för att hon spelar i en så pass kul film. Hon är ingen super skådis i varje fall, tycker jag då. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 Nä, inte i Mina, Jag och Irene, men där gillade jag nog henne, för att hon spelar i en så pass kul film. Hon är ingen super skådis i varje fall, tycker jag då Hon är väl inte precis världsbäst, men hon är gör ju ganska shyssta rolltolkningar i dom ovanstående filmerna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 Nä. Jag tycker inte alls om henne. Men men det är väl jag det. Men i Bridget jones är hon ganska kul Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 Jag tror att Chicago kommer att gå rätt bra, och förmodligen The hours. Men själv hoppas jag ju på Två Tornen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Jag måste bara fråga... vilken tid och kanal är oscarsgalan på??? ...jag får ju inte missa de... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 20 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Jag måste bara fråga... vilken tid och kanal är oscarsgalan på???...jag får ju inte missa de... Den går på SVT 2. Sändningen börjar runt 22.00 men själva galan börjar klockan 2.00. Då får vi se hur Steve Martin egentligen är som värd för galan. Jag tippar på att han blir lyckad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Men på onsdag går det väl ett sammandrag på nätta 1,30 timme Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Mars, 2003 Moderator Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Då får vi se hur Steve Martin egentligen är som värd för galan. Jag tippar på att han blir lyckad. Va, är det han som ska vara värd? Jaja, vi får se hur det går. Gillar inte riktigt honom, han är ojämn och hans skämt är... nåja. Ingen kan ju ersätta Billy Crystal, men han lär ju vara bättre än både Woopie Goldberg och David Letterman. *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.