Jump to content

Världens sämsta film

Yamato

Rekommenderade inlägg

• Svar 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...kom plötsligt att tänka på Scary Movie. Det är säkert inte världens genom-alla-tider-sämsta film, men det är nog den sämsta jag har sett. Och, även om jag missat klassiker som Plan 9; det vill inte säga lite...

Kan inte komma på någon värre just nu iaf. <_>

Tyckte att Scary Movie var ganska småkul.

Va!??? Var då nånstans? Humor ska man iofs inte bråka om, det är ganska meningslöst, men bara för att jag ska kunna försöka fatta: kan du ge, låt oss säga tre exempel på kul scener i den filmen? Tre kul scener är mycket svagt för en komedi, men jag kan inte på rak arm komma ihåg någon.

Ska jag vara helt ärlig kommer jag - i detalj - bara ihåg slutet. Det var väl typ det bästa i filmen, framför allt för att det var just slutet. Lite halvkul på ett *SPOILER* tämligen brutalt sätt *END SPOILER*. Men det räddar verkligen inte filmen!

EDIT:stavning

Ändrad av jonas

Helt fel! Jag älskar parodier, inte minst på saker man själv gillar. Men de måste vara roliga! Det är liksom regel nummer 1A för parodimakaren. Och missförstå mig rätt, jag hatar inte alls filmen, tycker bara den är värdelös. Det är stor skillnad.

Ett exempel då?

sett scary video då... lite kontrast.

annars så måste folk förstå att det antagligen aldrig kommer se världen sämsta film. För at ens kandidera till den titeln måste ju allting, och jag menar allting vara riktigt uselt. Foto, ljud, manus, skådespel osv absolut allting måste vara fel. Och nästan ingen kan nämna sådana filmer för de flesta har inte sett sådan.

annars så måste folk förstå att det antagligen aldrig kommer se världen sämsta film. För at ens kandidera till den titeln måste ju allting, och jag menar allting vara riktigt uselt. Foto, ljud, manus, skådespel osv absolut allting måste vara fel. Och nästan ingen kan nämna sådana filmer för de flesta har inte sett sådan.

Håller med dig, jag tycker tråden ska heta, "Den sämsta filmen ni sett"...

1. Bobby får jätteutlösning o skickar cindy upp i taket.

2. Gail ska charma Doofy genom att slicka på hans finger mon så upptäcker hon att det smakar bajs, Gail får en otroligt rolig min.

3. Ray frågar om han ser gay ut... sen viker han upp tröjan över magen och frågar.. "nu då?"..

obs..obs.. alla dessa scener blir ju förstås tusen gånger roligare när man ser dom i filmen!!

Ändrad av Hawa!i

• 2 weeks later...
Wa!ingren,27 Aug 2003, 18:59] Precis den nemisis är det...... och ödsla inte din tid med att se den för den är typ sämst  :lol:

Förlåt för att jag skakar liv i en självdöd gammal tråd, men jag kan inte hålla mig. Nemesis är ju jättebra! Jag har sett den säkert 5 ggr och haft lika kul varje gång. Effekterna på slutet (terminator rip-offen)bara måste vara gjorda i stop-motion och vem hade väntat sig det av en film från -93 :lol: Min lokala video-nasare har Nemesis III på DVD och det kliar i hyr-fingret varje gång jag är där och står och tummar på omslaget, men jag måste ju se Nemesis II först och den har jag inte lyckats hitta :blink: Edit: N2 finns att köpa billigt överallt tydligen. Det har bara aldrig fallit mig in att äga den *rys*. T.o.m fans av ettan menar att tvåan är en spya. Och trean är visst delvis hopplockad av material som blev över från tvåan. :lol:

Plan 9 och en annan Ed Wood klassiker; The Bride of the Monster finns för övrigt utgivna på DVD i en lågpris-serie kallad "HollyWeird". 59 riksdaler styck pyntade jag men när jag kollade på Discshop senast hade de höjt till 69 spänn. Fortfarande prisvärt.

Disclaimer: Jag gillar bra filmer också. Faktiskt. <_>

Ändrad av Gort

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...