Hawa!i Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Wa!ingren,27 Aug 2003, 15:58] Jag tror inte hawa!i menar star trek utan en film som bara heter nemesis som är extremt dåligt gjord och hur lång tråkig som helst Helt rätt Wa!ingren... Jag menar filmen som bara heter Nemesis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 ...kom plötsligt att tänka på Scary Movie. Det är säkert inte världens genom-alla-tider-sämsta film, men det är nog den sämsta jag har sett. Och, även om jag missat klassiker som Plan 9; det vill inte säga lite... Kan inte komma på någon värre just nu iaf. <_> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Tyckte att Scary Movie var ganska småkul. Ingen bra film kanske men inte så väldigt dålig heller. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 (ändrad) Tyckte att Scary Movie var ganska småkul. Va!??? Var då nånstans? Humor ska man iofs inte bråka om, det är ganska meningslöst, men bara för att jag ska kunna försöka fatta: kan du ge, låt oss säga tre exempel på kul scener i den filmen? Tre kul scener är mycket svagt för en komedi, men jag kan inte på rak arm komma ihåg någon. Ska jag vara helt ärlig kommer jag - i detalj - bara ihåg slutet. Det var väl typ det bästa i filmen, framför allt för att det var just slutet. Lite halvkul på ett *SPOILER* tämligen brutalt sätt *END SPOILER*. Men det räddar verkligen inte filmen! EDIT:stavning Ändrad 27 Augusti, 2003 av jonas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Jag tycker det är roligt när de gör parodier på filmer man gillar. Men jag antar att du inte tycker det eftersom du avskyr den så mycket. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Helt fel! Jag älskar parodier, inte minst på saker man själv gillar. Men de måste vara roliga! Det är liksom regel nummer 1A för parodimakaren. Och missförstå mig rätt, jag hatar inte alls filmen, tycker bara den är värdelös. Det är stor skillnad. Ett exempel då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Det var ett tag sen jag såg den så jag kommer inte ihåg så mycket. Men det var väll en del roliga parodier på screeam tror jag och på jag vet vad du gjorde förra sommaren. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 sett scary video då... lite kontrast. annars så måste folk förstå att det antagligen aldrig kommer se världen sämsta film. För at ens kandidera till den titeln måste ju allting, och jag menar allting vara riktigt uselt. Foto, ljud, manus, skådespel osv absolut allting måste vara fel. Och nästan ingen kan nämna sådana filmer för de flesta har inte sett sådan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 annars så måste folk förstå att det antagligen aldrig kommer se världen sämsta film. För at ens kandidera till den titeln måste ju allting, och jag menar allting vara riktigt uselt. Foto, ljud, manus, skådespel osv absolut allting måste vara fel. Och nästan ingen kan nämna sådana filmer för de flesta har inte sett sådan. Håller med dig, jag tycker tråden ska heta, "Den sämsta filmen ni sett"... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXt Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Hrm, enligt mig så är den sämsta filmen någonsin... . . . . . Starwars Episod II Jag klarade knappt av att se den filmen.... Det tog 3 försök innan jag lyckades. Jag fick verkligen plåga mig igenom den.... Usch.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 (ändrad) Starwars Episod II Så dålig tycker jag inte att den är. Jag menar, visst ljusår sämre än orginalen. Men utan dem att jämnföra med så är den helt ok. Ändrad 27 Augusti, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 28 Augusti, 2003 Report Share Skriven 28 Augusti, 2003 (ändrad) 1. Bobby får jätteutlösning o skickar cindy upp i taket. 2. Gail ska charma Doofy genom att slicka på hans finger mon så upptäcker hon att det smakar bajs, Gail får en otroligt rolig min. 3. Ray frågar om han ser gay ut... sen viker han upp tröjan över magen och frågar.. "nu då?".. obs..obs.. alla dessa scener blir ju förstås tusen gånger roligare när man ser dom i filmen!! Ändrad 29 Augusti, 2003 av Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Augusti, 2003 Report Share Skriven 28 Augusti, 2003 En av de absolut sämre filmer jag sett på sista tiden är Carrie II...vilken pinsam film Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 28 Augusti, 2003 Report Share Skriven 28 Augusti, 2003 det är ändå underbart när hon skjuter av hela penispaket med en harpun.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gort Skriven 7 September, 2003 Report Share Skriven 7 September, 2003 (ändrad) Wa!ingren,27 Aug 2003, 18:59] Precis den nemisis är det...... och ödsla inte din tid med att se den för den är typ sämst Förlåt för att jag skakar liv i en självdöd gammal tråd, men jag kan inte hålla mig. Nemesis är ju jättebra! Jag har sett den säkert 5 ggr och haft lika kul varje gång. Effekterna på slutet (terminator rip-offen)bara måste vara gjorda i stop-motion och vem hade väntat sig det av en film från -93 Min lokala video-nasare har Nemesis III på DVD och det kliar i hyr-fingret varje gång jag är där och står och tummar på omslaget, men jag måste ju se Nemesis II först och den har jag inte lyckats hitta Edit: N2 finns att köpa billigt överallt tydligen. Det har bara aldrig fallit mig in att äga den *rys*. T.o.m fans av ettan menar att tvåan är en spya. Och trean är visst delvis hopplockad av material som blev över från tvåan. Plan 9 och en annan Ed Wood klassiker; The Bride of the Monster finns för övrigt utgivna på DVD i en lågpris-serie kallad "HollyWeird". 59 riksdaler styck pyntade jag men när jag kollade på Discshop senast hade de höjt till 69 spänn. Fortfarande prisvärt. Disclaimer: Jag gillar bra filmer också. Faktiskt. <_> Ändrad 7 September, 2003 av Gort Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.