Jump to content

House i tv4

Soda

Rekommenderade inlägg

Fast innerst inne har han nog ett hjärta. Nu har jag i och för sig sett avsnitt som du säkert inte sett, då jag sett alla som kommit i USA, och det är över 50 stycken.

Men fortsätt kolla. Det är en otroligt bra serie och helt klart värd att se i all evinnerlighet! :)

Fast innerst inne har han nog ett hjärta. Nu har jag i och för sig sett avsnitt som du säkert inte sett, då jag sett alla som kommit i USA, och det är över 50 stycken.

Men fortsätt kolla. Det är en otroligt bra serie och helt klart värd att se i all evinnerlighet! :)

Har bara sett ur sänsong 1 som går på tv4 tisdagar 21,00.

• 1 month later...

Gillar också den serien och jag försökte tipsa om den för nått år sedan innan den började gå på tv 4. Men var det nån som lyssnade då??? nä :P

Men eftersom jag legat en del på sjukan kan jag säga att jag som patient aldrig skulle vilja ha honom som min läkare.

• Moderator
Gillar också den serien och jag försökte tipsa om den för nått år sedan innan den började gå på tv 4. Men var det nån som lyssnade då??? nä :P
En gång är ingen gång. Fortsätt att ha rätt ett par gånger till så ska du se att folk börjar tro på dig till slut. :rolleyes:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...