Soda Skriven 18 Januari, 2007 Report Share Skriven 18 Januari, 2007 Bra läkarserie på tv4 med Hugh Laurie som Dr House, en sur och elak läkare, vad sägs? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 18 Januari, 2007 Report Share Skriven 18 Januari, 2007 Fast innerst inne har han nog ett hjärta. Nu har jag i och för sig sett avsnitt som du säkert inte sett, då jag sett alla som kommit i USA, och det är över 50 stycken. Men fortsätt kolla. Det är en otroligt bra serie och helt klart värd att se i all evinnerlighet! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soda Skriven 19 Januari, 2007 Author Report Share Skriven 19 Januari, 2007 Fast innerst inne har han nog ett hjärta. Nu har jag i och för sig sett avsnitt som du säkert inte sett, då jag sett alla som kommit i USA, och det är över 50 stycken.Men fortsätt kolla. Det är en otroligt bra serie och helt klart värd att se i all evinnerlighet! Har bara sett ur sänsong 1 som går på tv4 tisdagar 21,00. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 8 Mars, 2007 Moderator Report Share Skriven 8 Mars, 2007 Även jag har upptäckt denna kanonserie. Ser ju normalt inte på TV-serier, men om jag räkar på ett avsnitt av House måste jag se det. Han är underbart cynisk och elak, den gode doktorn. Dessutom är han irriterande briljant. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 8 Mars, 2007 Report Share Skriven 8 Mars, 2007 Gillar också den serien och jag försökte tipsa om den för nått år sedan innan den började gå på tv 4. Men var det nån som lyssnade då??? nä Men eftersom jag legat en del på sjukan kan jag säga att jag som patient aldrig skulle vilja ha honom som min läkare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 8 Mars, 2007 Report Share Skriven 8 Mars, 2007 Felpost, läste i ämnet och glömde bort att jag läste i det och skrev in en recension i stället, sorry. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 9 Mars, 2007 Moderator Report Share Skriven 9 Mars, 2007 Gillar också den serien och jag försökte tipsa om den för nått år sedan innan den började gå på tv 4. Men var det nån som lyssnade då??? nä En gång är ingen gång. Fortsätt att ha rätt ett par gånger till så ska du se att folk börjar tro på dig till slut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
salix Skriven 11 Mars, 2007 Report Share Skriven 11 Mars, 2007 Nja...lite samma sak i varje avsnitt, tycker jag. Hur många mystiska åkommor kan man klämma in i en serie? Svaret är: Troligen lika många som de avsnitt av House som spelats in. Föredrar Hugh Laurie med Stephen Fry som Jeeves & Wooster. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.