Jump to content
Sign in to follow this  
Achtung

Hur länge ska du köa?

Hur länge ska du köa?  

32 members have voted

1. 1. Hur länge ska du köa?

• Jag köar redan. Jag skriver det här via waptelefon.
      0
    • 1 vecka
      3
    • över helgen
      9
    • 1 dag
      0
    • över natten
      2
    • jag går dit väldigt tidigt på morgonen
      5
    • jag går dit där så fort köerna försvunnit
      3
    • jag bryr mig inte om att gå på premiärdagen
      8
    • jag väntar tills jag sett vad den får för recensioner
      0
    • ROTK? HA! Den har jag redan sett.
      2

Recommended Posts

har fortfarande inte hittat nån som vill frysa rumpan av sig för en premiärbiljett till mig... konstigt.

i alla fall: "jag går dit väldigt tidigt på morgonen". så tidigt busstidtabellen tillåter, vilket kommer bli ungefär klockan sex. det lär nog inte resultera i några biljetter till premiären, men förhoppningsvis till på kvällen premiärdagen. skulle nog inte köpa premiärbiljetter även om det fanns kvar då, i och för sig. jag både vill och vill inte gå på premiären.

10 dagar för helvete.. fy satan va roligt.. längtar.. man måste ju gå på premiären.. och man får inte fusk köpa biljetter av en kompis..

Det har inte varit några problem att köpa biljett till premiären in den lilla stan jag bor i. Jag funderar faktiskt på att gå dagen efter premiären, filmen ska vara runt 3 tim o 20 min och det blir nog en bättre upplevelse dagtid...

torsdag- fredag-lördag-söndag - måndag

Har ett problem... Är det någon som har ett bra tält att låna ut??? :P

Hur tidigt måste man vara där för att få platser på typ premiärvisningen på antingen Rigoletto 1, Sergel 1 lr Filmstaden Söder 1?

Det är tänkt att jag och några kompisar ska börja på torsdag, men eftersom datumet då biljetterna släpps är väldigt ovisst, så får vi helt enkelt se.

Är det cencuren som strular? Läste att filmen var färdigklippt och redigerad först

för tre dagar sedan.

Oj, tre nya medlemmar på raken... :) Välkomna ribbskott, Emher och Frewgil!

Om en filmkopia kommit fram till Statens Biografbyrå för granskning än vet jag inte, men det är väl tveksamt om den hunnit dit än. Något beslut om åldersgräns har inte släppts än iallafall. SF beslutar nog om vilket datum de ska släppa biljetterna samma dag som de fått besked från censuren. SF vill säkert släppa biljetterna så tidigt som möjligt.

Tack! Jag har läst här under en veckas tid, men klarade inte att hålla mina fingrar i styr utan var tvungen att skriva lite iaf. :)

Om jag inte minns fel så var det väll vid TTT förra året som bio.nu's forum tog fart(även om det funnits en del innan också). Så man kan nog förvänta sig en ganska förhöjd aktivitet nu fram till ROTK.