Jump to content

Överskattad? NEJ...

Lestat

Rekommenderade inlägg

Testa själva... om jag säger att Ben Affleck är en klart underskattad skådespelare, t ex. Och menar det?

Din förmåga att underskatta skådespelare är klart överskattad.

Hm, det där var klurigt! :D

Återkommer när jag funderat klart... tills dess kan jag konstatera att en rimlig tolkning torde vara att du inte är något Ben Affleck-fan... right? (Inom parentes: inte jag heller, menar bara att han ofta automatiskt blir avfärdad i så hög grad att man låter bli att kolla mannens prestationer ordentligt... ta t ex Changing Lanes).

• Moderator
Testa själva... om jag säger att Ben Affleck är en klart underskattad skådespelare, t ex. Och menar det?

Din förmåga att underskatta skådespelare är klart överskattad.

Hm, det där var klurigt! :D

Återkommer när jag funderat klart... tills dess kan jag konstatera att en rimlig tolkning torde vara att du inte är något Ben Affleck-fan... right? (Inom parentes: inte jag heller, menar bara att han ofta automatiskt blir avfärdad i så hög grad att man låter bli att kolla mannens prestationer ordentligt... ta t ex Changing Lanes).

He, det var menat som ett skämt, glömde att lägga in en smilie för att understyka det.

Jo, jag menar att Affleck inte går hem hos mig. Han är trist. Ändå älskar jag Good Will Hunting.

Ändå älskar jag Good Will Hunting.

EDIT: kortat citat

Jamen där ser du! Den filmen är ju bra - en stark 4/5. Vill du hävda att Affleck gör en dålig insats där? Skulle inte tro det. Kollade upp och han var t o m delaktig i manuset. Sedan har han tydligen gjort en hel del roller han inte klarar av - av den kategorin har jag bara sett honom i Pearl Harbour vad jag vet.

Två - ett till de bra rollerna alltså. :P

Fast det kan ju bero på att jag instinktivt undviker en del skräp... B)

...och, nu är det faktiskt GOD JUL!

Ändrad av Jonas

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...