Jonas Skriven 21 December, 2003 Report Share Skriven 21 December, 2003 Testa själva... om jag säger att Ben Affleck är en klart underskattad skådespelare, t ex. Och menar det? Din förmåga att underskatta skådespelare är klart överskattad. Hm, det där var klurigt! Återkommer när jag funderat klart... tills dess kan jag konstatera att en rimlig tolkning torde vara att du inte är något Ben Affleck-fan... right? (Inom parentes: inte jag heller, menar bara att han ofta automatiskt blir avfärdad i så hög grad att man låter bli att kolla mannens prestationer ordentligt... ta t ex Changing Lanes). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 22 December, 2003 Moderator Report Share Skriven 22 December, 2003 Testa själva... om jag säger att Ben Affleck är en klart underskattad skådespelare, t ex. Och menar det? Din förmåga att underskatta skådespelare är klart överskattad. Hm, det där var klurigt! Återkommer när jag funderat klart... tills dess kan jag konstatera att en rimlig tolkning torde vara att du inte är något Ben Affleck-fan... right? (Inom parentes: inte jag heller, menar bara att han ofta automatiskt blir avfärdad i så hög grad att man låter bli att kolla mannens prestationer ordentligt... ta t ex Changing Lanes). He, det var menat som ett skämt, glömde att lägga in en smilie för att understyka det. Jo, jag menar att Affleck inte går hem hos mig. Han är trist. Ändå älskar jag Good Will Hunting. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 23 December, 2003 Report Share Skriven 23 December, 2003 (ändrad) Ändå älskar jag Good Will Hunting. EDIT: kortat citat Jamen där ser du! Den filmen är ju bra - en stark 4/5. Vill du hävda att Affleck gör en dålig insats där? Skulle inte tro det. Kollade upp och han var t o m delaktig i manuset. Sedan har han tydligen gjort en hel del roller han inte klarar av - av den kategorin har jag bara sett honom i Pearl Harbour vad jag vet. Två - ett till de bra rollerna alltså. Fast det kan ju bero på att jag instinktivt undviker en del skräp... ...och, nu är det faktiskt GOD JUL! Ändrad 23 December, 2003 av Jonas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.