Peo Skriven 29 Maj, 2004 Report Share Skriven 29 Maj, 2004 Skriv först texten, markera hela texten och välj sedan under fliken FÄRG, längst ner Spoiler. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 29 Maj, 2004 Report Share Skriven 29 Maj, 2004 (ändrad) Testing , testing... Testing , testing... Jag älskar dig Peo ! Tack för att du är så på hugget och hjälper en jungfru i nöd ! Vill du gifta dig med mig ? Jippi jajja jippi jippi jaj ! Ändrad 29 Maj, 2004 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 30 Maj, 2004 Report Share Skriven 30 Maj, 2004 men satan i gatan va puckad tråd. hallå: e det nån som "upptäckt" valet Förhandsgranska inlägg???? surt sa räven... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Way of the Dragon Skriven 16 Juni, 2004 Report Share Skriven 16 Juni, 2004 test Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 17 Juni, 2004 Report Share Skriven 17 Juni, 2004 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 17 Juni, 2004 Report Share Skriven 17 Juni, 2004 ändra ändra. jag lyckas ändra? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 17 Juni, 2004 Report Share Skriven 17 Juni, 2004 (ändrad) provar igen... edit: jo, nu får jag upp en ändra-knapp, men fortfarande inte på första inlägget. mysko. bifogar bilden en gång till... edit ii: jojomän, nu funkar det. (fast fortfarande inte på första. men allt lugnt. äntligen kan jag gå och lägga mig... Ändrad 17 Juni, 2004 av éowyn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaixot Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 spoiler bara testar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaixot Skriven 18 Juni, 2004 Report Share Skriven 18 Juni, 2004 varför använda förhandsgranska när det här finns? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrafn Skriven 28 Juni, 2004 Report Share Skriven 28 Juni, 2004 Test Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 28 Augusti, 2004 Report Share Skriven 28 Augusti, 2004 (ändrad) Bättre avatar ??? H*****E , H*****E och DJ***A **** ! Den blir ju bara suddigare varje gång...........AAAAAAArrgggHHHHHH Ändrad 28 Augusti, 2004 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 14 September, 2004 Report Share Skriven 14 September, 2004 (ändrad) Lyckas aldrig med dessa j***a bilder ,blir alltid små och suddiga... Bla bla bla och förhoppningsvis dyker nästa bild upp under detta blabla...? Ja den NYA kom upp...men vart i hela friden tog den första bilden vägen ??? HILFE någon ! Ändrad 14 September, 2004 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 19 September, 2004 Report Share Skriven 19 September, 2004 (ändrad) Ny avatar Ändrad 19 September, 2004 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 29 September, 2004 Report Share Skriven 29 September, 2004 (ändrad) testar att få in en jpg-bild här... nähä... nu då? OK, men varför kan jag inte få upp en bild från min hårddisk? Svårt det här... Ändrad 29 September, 2004 av Jonas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladybug Skriven 30 September, 2004 Report Share Skriven 30 September, 2004 (ändrad) Kan det vara brandväggen som hindrar utlägg av bild från hårddisken? Nehej, det gick hur bra som helst minsann Ändrad 30 September, 2004 av Ladybug Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.